Mit Strikkeeventyr

Opgrader dit strikkeprojekt

Brug de ultimative hjælpemidler når du strikker eller hækler. Hos vores nye samarbejdspartner kan du finde et stort udvalg af håndlavede praktiske maskemarkører og strikkefisk.

Maskemarkører hjælper dig med at skabe overblik over arbejdet, så du fx nemt kan identificere begyndelsen på omgange, raglanmasker eller ind- og udtagninger.

Mit Strikkeeventyrs maskemarkører fås i en bred vifte af designs og farver, der tilføjer en sjov og personlig stil til dit strikkeprojekt. Markørerne er alle på lukkede/loddede ringe, så de ikke hænger fast i dit arbejde, og kan bestilles i forskellige størrelser, som passer til dine pinde.

Håndlavede kvalitetsstrikkefisk

En strikkefisk er en omgangstæller, der kan hjælpe dig med at holde styr på fx ind- og udtagninger. Den øverste ring placeres som omgangsmarkør. Ved hver ny omgang rykkes den en ring ned. Antal ringe og sten kan tilpasses efter dine ønsker.

Med strikkefisken følger en åben markør, som du kan sætte i den ring, på den omgang der fx skal laves udtagninger på, hvis det ikke lige passer med det antal ringe din strikkefisk har. Du kan også designe dine egne markører og strikkefisk – se hvordan på mitstrikkeeventyr.dk