Presse

Her finder du nyheder og pressemateriale. Forbrugsforeningen har i over 130 år hjulpet sine medlemmer med at spare penge og forretningslivet til en større omsætning.

Download materiale

Download artiklen "Fagforeningens bedste kort" og billedet af modellen der holder Forbrugsforeningskortet nedenfor.

Film om Forbrugsforeningen

På vores YouTube kanal kan du se et interview med Direktør Finn Borgquist hvor han forklarer om Forbrugsforeningen og bonuskonceptet. Eller filmen om hvordan det hele startede i 1886. Se meget mere på Forbrugsforeningens YouTube kanal

Klik på billedet og se hvordan det hele startede

Klik på billedet og se interviewet med Direktør Finn Borgquist

Adm. Direktør og Markedschef

Her kan du downloade billeder af vores Adm. Direktør Finn Borgquist og vores markedschef Peter Nyrop.

Adm. Direktør
Markedschef Peter Nyrop
Markedschef
Peter Nyrop

Finn Borgquist med Forbrugsforeningskortet

Finn Borgquist ved sit skrivebord

Finn Borgquist med medlemsbladet

Finn Borgquist i hvid skjorte

Runa Forsikring
Runa - en del af LB Forsikring
Som medlem af Forbrugsforeningen kan du få en økonomisk attraktiv forsikring hos Runa, som er et medlemsejet forsikringsselskab.
Tøjeksperten | 4,5% bonus
Tøjeksperten
Er Danmarks største herretøjsforretning med over 60+ butikker og en webshop. Få den bedste service og et stort udvalg.
Friluftsland | 9% bonus
Friluftsland
Her finder du udstyr og beklædning til et aktivt friluftsliv. Shop alt fra rygsække og soveposer til telte, vandrestøvler og jakker.
Super Dæk Service | 10% bonus
Super Dæk Service
Er en af Danmarks største dæk- og autoværkstedskæder med mere end 60 autoværksteder og dækcentre.