Power

Hurtigt frem på to hjul

Cykler og elektriske løbehjul er sommerens enkle og bæredygtige transportmidler.

Sommer er en god tid på året til både elektriske løbehjul og cykler. Fremragende transportmidler til både voksne og børn, som får trænet balance/koordination og kan komme hurtigt frem på en fleksibel måde.

Derudover er der masser af frisk luft, og fordelen ved at mærke omgivelserne på en mere autentisk måde end bag bilens ruder. Og så er cykel og elektrisk løbehjul et godt valg både med hensyn til bæredygtighed og økonomi.

Flere forskellige typer el-løbehjul

Power har flere forskellige typer elektriske løbehjul. Du kan også finde masser af cykeltilbehør og tilbehør til løbehjulene. Fx låse og cykelcomputere, der giver det sidste lækre touch til dit transportmiddel. Eller hvad med en elektrisk luftpumpe, så du kan fylde cyklens og andre køretøjers dæk hurtigt og nemt?

Et godt valg til pendleren

Et elektrisk løbehjul er perfekt til bypendling. Du slipper fx helt for parkeringsproblemer, og det kan nemt kombineres med offentlig transport.

Når du vælger elektrisk løbehjul, skal du tjekke størrelsen og vægtgrænserne for løbehjulet. Højden på styret bør være passende, så du ikke skal bøje dig sammen. Den maksimale vægtbelastning for et elektrisk løbehjul ligger ofte på 100-120 kilo. Sørg for, at du ikke medbringer en samlet vægt (din vægt og dine tasker og andre ting), der er højere end løbehjulets maksimale vægtgrænse. Husk også at medbringe en ekstra oplader på de længere ture, så du er sikker på at altid at have strøm i nærheden.

God til træning for voksne i alle aldre

Uanset din baggrund eller vægt er cykling en fremragende træningsløsning for mange voksne. Du kan altid regulere intensiteten af cyklingen i forhold til din fysiske tilstand, og alligevel komme hurtigt fra sted til sted.

Cyklen styrker musklerne i benene og giver mere bevægelighed i leddene. Og så er den langt mere skånsom for knæene end løbetræning.

Bonus information
Du optjener 2% bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort på power.dk eller i en af Powers butikker. Find nærmeste butik på fbf.dk eller i appen.