Landal

Ferie tæt på de ’hemmelige’ steder

Rundt omkring i Danmark findes spændende attraktioner, som bare venter på at få besøg.

Feriehusene på Landals ferieparker er en god base, hvis du vil på opdagelse i stenalderen, spise frokost i en fyrmesterbolig eller finde vej i Europas største 3D labyrint.

Danmarks største attraktioner har masser af gæster, men spredt over hele landet ligger der også skjulte skatte, ‘hemmelige steder’ med færre besøgende. Hvis du finder dem, kan du og dine medrejsende, få mange nærværende og uforstyrrede oplevelser i jeres ferie.

Find det næste lille eventyr sammen

Nogle af de bedste minder man har fra barndommen er ikke nødvendigvis fra de største turistattraktioner og forlystelsesparker, men ofte fra de lidt anderledes oplevelser, hvor familien samles om at finde det næste lille eventyr.

Landal har syv danske ferieparker, hvoraf de tre store parker i Jylland, Landal Rønbjerg, Søhøjlandet og Seawest alle ligger i kort afstand til både store og mindre kendte attraktioner.

Slap af i egen feriebolig eller plask i badelandet

Ferieparkerne byder på et væld af faciliteter. Når I kommer hjem fra dagens udflugt, kan I vælge at slappe af i egen feriebolig, slippe den indre vandhund løs i det store badeland, bruge det sidste krudt i legeland eller nyde et måltid i parkens restaurant.

Der er altid fri ankomst- og afrejsedag. Familiens firbenede medlemmer er også velkomne.

Bonus hos Landal GreenParks
Du optjener 10% bonus hos Landal GreenParks, når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen. Læs mere og book din næste ferie på landal.dk.

3 tip til oplevelser og aktiviteter

• Ertebølle ved Landal Rønbjerg. Gå i sporene på Ertebøllefolket med en tidsrejse hos Stenaldercenter Ertebølle, hvor du kan prøve kræfter med jagt, sejlads og flinthugning. Besøg også Ertebølle Hoved – en 20 meter høj molerklint med fantastisk udsigt.
  • Lyngvig Fyr ved Landal Seawest Følg den snoede trappe op i fyrtårnet ved Lyngvig Fyr og nyd panoramaudsigten over hav og klitter. Spis frokost i fyrmesterboligen og besøg naturlegepladsen, hvor I kan kravle rundt i et kæmpe hvalskelet.
  • Labyrinthia labyrint og temapark (19% bonus) ved Landal Søhøjlandet Finde vej (eller far vild) i Europas største 3D labyrint. Bagefter kan I prøve at nå gennem vandlabyrinten uden at blive våde, eller tage familiens firbenede med i hundelabyrinten.