Spar penge med skarpe priser på naturgas

Spar på din naturgasregning ved at skifte til DCC Energi.

Som naturgaskunde kan du spare på din regning ved at bruge mindre naturgas, men du kan også spare penge ved at skifte til DCC Energi.

Vintermånederne nærmer sig. Det betyder, at dit forbrug som naturgaskunde stiger i den kommende periode. En gennemsnitlig dansk husstand bruger 67% af naturgasforbruget i de kolde og mørke måneder fra november til marts. 43% alene i vintermånederne fra december til februar.

Som følge af ustabile priser og risikoen for en ustabil forsyningssituation i 2022 har danskerne det seneste år været gode til at spare på forbruget. I gennemsnit har en husstand brugt 20% mindre naturgas end tidligere. Det har gjort, at naturgasregningerne er blevet mindre, men der er også andre måder at spare på. En af dem er at skifte til DCC Energi.

Skarpere gebyrfri priser

Som kunde i DCC Energi får du nogle af de skarpeste priser i Danmark. Du kan selv tjekke, at de er blandt de billigste på gasprisguiden.dk, der er Forsyningstilsynets uvildige prissammenligningsportal.

Udover de skarpe priser får du som medlem af Forbrugsforeningen bonus på din regning, og du betaler hverken abonnement eller gebyrer til DCC Energi, ikke mindst får du månedsfakturering, som i højere grad følger dit faktiske forbrug. Derfor er der løbende penge at spare ved at være kunde hos dem.

Kundeservice er klar til at hjælpe

DCC Energi arbejder hver dag for at skabe gode kundeoplevelser, og deres kundeservice sidder klar ved telefonerne for at rådgive og hjælpe uden irriterende ventetider. 88 % af naturgaskunderne får deres opkald besvaret indenfor et minut.

Det får du som DCC Energi-kunde

• Nogle af de skarpeste priser i markedet
  • Ingen abonnement eller gebyrer
  • Månedsfakturering