Taxi 4x27 en taxatur skal også føles som god service

En taxitur skal også føles som god service

Se hvordan 4x27arbejder målrettet med god service og fair behandling.

En venlig, imødekommende og kompetent chauffør, der udstråler hjælpsomhed og professionalisme. Og som i øvrigt er i stand til at føre en samtale på både dansk og engelsk. 

 

Alt sammen vigtige elementer, hvis en taxitur ikke bare skal flytte passageren fra A til B, men også føles som en god oplevelse, der bidrager til at det også bliver Taxi 4x27, som får turen næste gang. 

 

Det kan man læse i taxiselskabets adfærdskodeks, som alle chauffører informeres om og forventes at overholde.   

 

De tre løfter om god service

Taxi 4x27 har defineret den gode service som tre løfter til kunderne.

 

  1. Taxi når du skal bruge den
    Vi forsøger altid at levere din vogn inden for 15 minutter efter, at du har bestilt den, hvis du har bestilt den som en straksbestilling. Hvis det er en forudbestilling, skal du have den på det bestilte tidspunkt. Din rejse er vores vigtigste fokus.

  2. Vi tager telefonen
    Vores Call Center er altid åbent, så du kan komme i kontakt med os. Du kan bestille hos os 365 dage om året hele døgnet rundt. Du kan naturligvis også bestille via internet og App.

  3. God service og fair behandling
    Vi har fokus på god service og vil leve op til vores egne udstukne standarder om, hvad man som kunde kan forvente af en serviceorienteret og professionel taxicentral. Alle vores chauffører skal deltage på vores interne servicekursus og følge vores Adfærdskodeks.

Her har du Taxi 4x27 lige i nærheden

København, Esbjerg, Aarhus, Frederikshavn, Odense og Sønderborg.