Få mange fordele i Lån & Spar Bank | Forbrugsforeningen

Lån & Spar Bank

Lønkonto med 3% i rente hos Lån & Spar Bank

Kender du dine fordele hos Lån & Spar?

Forbrugsforeningen er medejer af Lån & Spar, og vi har arbejdet sammen gennem mange år. Derfor kan du som medlem få ekstra gode vilkår i banken. Blandt andet Danmarks højeste rente på lønkontoen. Vi synes nemlig også, der skal være kontante fordele ved fællesskaber.

Lån & Spars rådgivere kender medlemmerne af Forbrugsforeningen godt
Du får en personlig rådgiver, som giver et samlet overblik over dine muligheder. Så kan I sammen finde de løsninger, der passer bedst til din private økonomi. Og det er helt op til dig, om I tager snakken over en kop kaffe i banken, over telefonen eller via nettet. Den gode behandling er den samme.

Det er let at skifte bank
Det er let at skifte til Lån & Spar, hvis du ikke allerede er kunde. Book et møde - det behøver ikke tage mere end én time. De ordner alt det praktiske for dig. Også kontakt og koordinering med din nuværende bank.

Book et møde
og hør mere om dine fordele i en ordentlig og bundsolid bank.

Medlemsfordele hos Lån & Spar

Fælleskaber betaler sig. Derfor kan du som medlem af Forbrugsforeningen få en række fordele og særligt gode vilkår:

Sådan får du 3% i rente på din lønkonto
· Du er medlem af Forbrugsforeningen og har afsluttet din uddannelse
· Du samler hele din privatøkonomi hos Lån & Spar (LSBprivat®Løn er en del af en samlet pakke af produkter og services, som din økonomi kreditvurderes ud fra)
· Du behøver ikke flytte dine realkreditlån. Men evt. ændringer og nye realkreditlån, skal gå gennem Lån & Spar og Totalkredit
· Der er 3% i rente på de første 50.000 kr. på lønkontoen. 0% på resten
· Rentesatserne er variable og gælder pr. 9. maj 2019. Se alle vilkår på lsb.dk/medlemsvilkaar.

Kontakt Lån & Spar Bank
og hør mere om 3% på lønkontoen og de øvrige fordele hos Lån & Spar.

Sådan får du et af Danmarks billigste billån
· Kontakt Lån & Spar og lad dem regne på, hvilke ekstra gode betingelser de kan give dig, fordi du er medlem af Forbrugsforeningen
· Lån til hele bilen eller til den del, du mangler, hvis du allerede har udbetalingen
· Vælg mellem fast eller variabel rente
· Hænger du på et dyrt billån, så Lån & Spar regne på, hvor meget du kan spare om måneden ved at flytte lånet.

Beregn selv dit billån her