Giv 12 måneder gratis medlemskab + 100,- kr.

Frem til den 24. december 2023 kan du give dine venner eller familien et års gratis medlemskab af Forbrugsforeningen + 100,- kr. at handle for,  når de bliver medlem. De skal blot være medlem af et af de tilknyttede fagforbund der står bag Forbrugsforeningen. Se listen her.

Tip en ven, kollega eller familiemedlem, som også er fagligt organiseret, om alle Forbrugsforeningens fordele og muligheder. Så hjælper du din forening til at kunne forhandle og opnå endnu flere og bedre aftaler.

Send gaven på mail til din ven

Har en ven sendt dig en gave?

Hvis du har modtaget en mail fra en ven som synes, at du også skal være medlem af Danmarks største indkøbsforening, så klik på "Bliv medlem"
nedenfor, så får du et års medlemskab til 0,- kr. og 100,- kr. at handle for når du er blevet medlem.