Alt til dit kæledyr med bonus

Kæledyret er familiens ekstra medlem. En trofast ven, som vi vil det bedste – også selvom det koster! Heldigvis kan du købe det meste til dit kæledyr med bonus, når du bruger Forbrugsforeningskortet.

Et kæledyr er en god ven

I Forbrugsforeningen samarbejder vi med flere dyrehandlere og webshops med foder og pleje til kæledyr. Så der er rig mulighed for at optjene bonus på dyrefoder, plejemidler, halsbånd, senge til dyr og aktiveringslegetøj.

I alle Bonnie Dyrecenters butikker, får du professionel vejledning – både når du køber dyr og dyreudstyr. Her finder du nærmeste Bonnie Dyrecenter – se også øvrige dyrehandlere med bonus.

Hos Rinas Hundeskole kan du også gå til træning med din hund.

Rengøring i et hjem med dyr

Flere hunde- og katteejere kender nok fornemmelsen af at gøre lidt oftere rent, end hvis der ikke havde været dyr. Dyrehår og beskidte poter kræver lidt ekstra. Opgaven kan lettes med gode hjælpemidler.

Find fx støvsugere med specialudstyr til dyrehår og robotstøvsugere hos Power eller en af de andre butikker, hvor du kan betale med Forbrugsforeningskortet. En damprenser eller gulvasker kan også være en fordel, hvis du ønsker nem, effektiv og hurtig rengøring i hverdagen – det har bl.a. Imerco.

Tag hunden med på ferie

I flere ferieboliger og sommerhuse er det tilladt at tage din hund eller andre kæledyr med. Få inspiration til ferie i Danmark her – husk at tjekke om du må medbringe hund. Hos Landal Greenparks er hunde velkomne i nogle boliger, du blot skal oplyse ved bestilling, at du ønsker at medbringe din hund.

Hest og høns

Heste og høns

Der er kæledyr - og så der de husdyr. Overvejer du at få høns i haven? Så har Dyrenes Netsalg fine hønsehuse og hønsefoder i webshoppen – blandt mange andre ting til både kæledyr og husdyr. Her finder du også et udvalg af foder og udstyr til heste.

Søger du egentlige hestebutikker, så finder du også dem i Forbrugsforeningen. Bl.a. Heri Rideudstyr og Riders Deluxe har stort udvalg af sadler, ridetøj og øvrigt hesteudstyr.

Find dyrlæger med bonus

Spar penge på dyrlægeregningen

Bliver dit kæledyr sygt eller skal det vaccineres, ID-mærkes eller på anden måde tilses af en dyrlæge, så kan du betale regningen med Forbrugsforeningskortet og få bonus hos Evidensia Dyrlægeklinikker og en håndfuld andre dyrlæger. Se alle her