Billig benzin og diesel – Spar penge med Forbrugsforeningen

Billig benzin, diesel og bilvask

Er bilen dit foretrukne transportmiddel? Så er du klar over hvor, mange penge man bruger på brændstof, det løber hurtigt op. Men med Forbrugsforeningskortet kan du få billigere benzin, diesel og bilvask.

Billig brændstof

Under menupunktet butikker/benzinstationer kan du se hvor Uno-X og Bonus automat har deres tankstationer. Hvis du tanker brændstof hos Uno-X og Bonus automat, så kan du spare mange penge i det lange løb. Du skal bare melde dig ind i Forbrugsforeningen, som flere hundredetusinde andre.

Uno-X, Bonus automat giver dig bonus på henholdsvis 119 og 124 tankstationer over hele landet.

Billige benzin, diesel og bilvask i hele Danmark

Det er dyrt at køre i bil, specielt hvis du kører langt og ofte. Har du langt på arbejde eller kører du ofte rundt i landet til forskellige arrangementer – så får du endnu større fordele af at være medlem af Forbrugsforeningen.Uno-X og Bonus automaterne tilbyder nogle af markedets billigste priser på brændstof, og som medlem af Forbrugsforeningen bliver priserne endnu mere attraktive.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du billig benzin og diesel og bilvask, uanset hvor langt du kører, og hvor du er i landet. Vi samarbejder med Uno-X og Bonus automat over hele landet. Vil du gerne have rabat på brændstof på landevejen, så kan du få det i form af bonus når du betaler med dit Forbrugsforeningskort.

Det gælder ikke kun brændstof, men også når du skal have vasket bilen. Du kan betale det hele med dit Forbrugsforeningskort.

Du kan finde alle tankstationerne her på
oversigten over benzinstationer, der giver bonus på brændstof og bilvask. Du får 1,9% i bonus på alle Uno-X og Bonus automat benzinstationerne. Det kan mærkes på transport budgettet.

Hvor meget kan du spare?

Forbrugsforeningens medlemmer køber dobbelt så meget brændstof hos Uno-X og Bonus automat som andre kunder gør. Andre kunder køber ofte brændstof på forskellige tankstationer måske afhængig af pris eller hvor i landet de lige befinder sig på pågældende tidspunkt. Forbrugsforeningens medlemmer skifter ikke benzintankstation fordi de får billigt brændstof med bonus og der altid er en Uno-X eller Bonus station i nærheden. Hos Uno-X og Bonus automat får du i forvejen billigt brændstof - som du som medlem af Forbrugsforeningen også får 1,9% bonus på.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de tankstationer du finder her på siden, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen er 1,9% på alle 243 tankstationer rundt om i hele landet.

Med Forbrugsforeningsskortet betaler du brændstof på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Der er intet minimumsbeløb, og det betyder, at du allerede optjener bonus fra første krone. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

På den måde behøver du ikke altid lede efter billigt brændstof, for med dit Forbrugsforeningskort får du billigt brændstof over det meste af Danmark.