Bauhaus

Slip for besværet med at montere selv

Få let adgang til vand i sommerhaven med en udendørs vandhane eller få din nye robotplæneklipper til at køre korrekt.

Det er bare to eksempler på praktiske ting, Bauhaus Montageservice kan hjælpe dig med.

Få hjælp til dit næste projekt, og lad Bauhaus Montageservice stå for montagen af det, du har købt i byggevarehuset.

Så slipper du for besværet med at montere dine varer selv eller finde en håndværker. Ham eller hende har Bauhaus nemlig allerede fundet for dig. Deres montageservice arbejder tæt sammen med professionelle håndværkere, der sikrer, at udførslen sker gnidningsfrit, og at resultatet bliver i top.

Fra kabler i græsplænen til hjælp med appen

Montageservice kan hjælpe dig med din nye robotplæneklipper og sørge for alt fra a-z, så det bliver nemt og enkelt for dig.

Du bliver hjulpet helt i mål, fra hensigtsmæssig placering og nedgravning af kabler til hjælp med at downloade, installere og betjene appen, så du kan komme i gang med at bruge robotplæneklipperen med det samme.

Nem adgang til udendørs vand

Du kan også få hjælp til montering af en udendørs vandhane til sommerens aktiviteter i haven eller indkørslen.

Nem adgang til rindende vand, når du er udenfor, er praktisk i mange situationer. Opfyldning af badebassinet, vanding af haven, vask af bilen eller cyklen, rengøring af havemøbler eller årets vandkamp.

Andre eksempler på opgaver, Bauhaus Montageservice kan hjælpe med: Installere dit nye toilet, håndvaskarmatur eller brusearmatur, montere badmøbler, installerer brændeovn eller varmepumpe.

Så nemt er det

Sådan benytter du Bauhaus Montageservice:

• Kontakt Montageservice med information om opgaven på 70 90 87 87 eller på montageservice@bauhaus.dk.
  • Montageservice sender et tilbud ud fra dine ønsker, eller I aftaler et besøg hjemme hos dig.
  • Du accepterer tilbuddet, og Bauhaus monterer.
  • Du bekræfter, at opgaven er udført og bliver faktureret det aftalte beløb.

Det, der skal monteres, skal være købt i Bauhaus. Du kan hente det nye Montageservicekatalog i din lokale Bauhaus. Du kan også se mere på bauhaus.dk/montageservice

Bonus hos Bauhaus
Du optjener 6% bonus, når du handler hos Bauhaus og betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen.