Billige gardiner

Spar penge på gardiner

Gardiner fås i mange udgaver, og det er forskelligt fra hjem til hjem, hvordan vi indretter os.

De fleste vil dog gerne have billige gardiner. Eller i hvert fald købe gardinerne så billigt, som muligt.

Spar penge både på standard og skræddersyede gardiner

Du kan få gardiner i mange priser og kvaliteter. Gå i gardinbutikkerne og få vejledning og inspiration til dine nye gardiner. Vil du selv sy gardinerne, finder du også stof der. Har du specielle behov kan du få skrædersyede gardinløsninger.

I byggemarkeder som Silvan og Bauhaus kan du spare penge på gardiner og persienner i standardmål og -kvaliteter.

Gardiner med lysindfald

Når det gælder gardiner i moderne huse med store vinduespartier er der mange muligheder. Specielt lamelgardiner, persienner og panelgardiner er velegnede til det, da de giver mulighed for at regulere lysindfaldet, så det ikke virker generende.

Sov godt med mørke gardiner

I soveværelset er det vigtigt at have gode gardiner. Vi sover bedst, når det er mørkt. Mørket hjælper os til at udskille melatonin, som gør os trætte og holder søvnen stabil. Derfor er det en god idé med mørklægningsgardiner i soveværelset eller gardiner i mørke farver, så lyset ikke trænger ind. Løsningen kan også være et rullegardin, der kan rulles ned og skabe mørke i rummet.

Gardiner i gamle dage

I starten af 1900-tallet brugte man tunge gardiner til at holde kulden ude - ikke kun fra vinduerne, men også fra dørene. Gardinerne var ofte i velour eller uld. Derudover havde man et tyndt undergardin, der blev brugt til at holde nysgerrige blikke ude.

Gardin er moderne igen

I 70’erne holdt rullegardiner og persienner sit indtog, og man blev mere ligeglad med om folk kunne kigge ind. For mange blev det et opgør med de traditionelle gardiner.

Nu har gardinerne igen fået come back, og der er flere lette stoffer at vælge imellem. Gardiner af hør og silke draperes tilfældigt, for et casual look. Stoffet må gerne være lidt krøllet, og gardinerne hænge skødesløst. På den måde skaber gardinerne stemning i rummet.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. I alle de gardinbutikker du finder her på siden, får du rabat på gardiner i form af den bonus du optjener, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen ligger på mellem 7% og 20%.

Med Forbrugsforeningsskortet betaler du gardinerne på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Der er intet minimumsbeløb, og det betyder, at du allerede optjener bonus fra første krone. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

På den måde behøver du ikke altid lede efter billige gardiner, for med dit Forbrugsforeningskort får du billige gardiner i det meste af Danmark.

Rødhåret model med shoppingposer

Spar penge med Forbrugsforeningen

Første år er medlemskabet gratis

Vi er til for at skabe overskud til vores medlemmer. 185 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.  4.000 butikker inklusive flere end 400 webshops.