Billige smykker

Billige ure og smykker

Er du vild med bling? Elsker du alt der funkler. Guld, sølv og ædelstene. Så skal du helt bestemt være medlem
af Forbrugsforeningen.

Vi samarbejder med guldsmede, ure, guld og sølv butikker i hele landet. Både med selvstændige butikker, men også med guldsmede som har flere butikker fx Carat Diamanter, Aveny Guld-Sølv-Ure, Anytime, Guldfuglen, Müllers Guldsmedje, Hvelplund Ure & Smykker, Jewlscph og Guldsmed Dirks.

Giv et smykke i gave

Skal du købe en eller flere gaver, ure eller smykker, så kan du få det hele billigere, når du betaler med Forbrugsforeningskortet. Hos alle vores samarbejdspartnere sparer du 9-10% på ure og smykker som ringe, halskæder og armbånd.

Kendte mærker

Mange af vores samarbejdspartnere har også webshops, så du kan både se og købe smykkerne online, hvis butikkerne ikke lige ligger i nærheden af dig. Du kan købe ure og smykker fra alle de kendte mærker fx Julie Sandlau, Georg Jensen, Dulong Fine Jewelry , Ole Lynggaard , Bering ure og design smykker, Christina Jewelry and Watches, Daniel Wellington, Flora Danica og mange flere.

De store begivenheder i livet

Du kan selvfølgelig også købe smykker lavet af guldsmedene selv. Skal du forloves, giftes eller vil du bare gerne give din udkårne eller en anden særlig person en gave for livet, så er der mange penge at spare. Dåbs- og konfirmationsgaver kan med fordel købes billigere med Forbrugsforeningskortet.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de guldsmede du finder her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen ligger på 9-10% hos guldsmedene, og du får bonus på alle ure og smykker. Det giver dig adgang til billigere ure, armbånd, øreringe, halskæder samt ringe. Med Forbrugsforeningsskortet betaler du dine smykker på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

Spar penge på alt det du alligevel køber