Billige sko

Vi har alle sammen brug for sko. Alle skal have fodtøj på, både mænd og kvinder, børn og babyer - og vi skal have forskelligt fodtøj til forskellige lejligheder og årstider.

Vi skal have luftige sandaler om sommeren når der varmt. Når kulden bider, er der intet bedre end et par varme støvler. For ikke at glemme gummistøvlerne, som er et must her i Danmark, hvor det regner rigtigt meget. Det kan godt gå hen, at blive dyrt med sko, sandaler og støvler til hele familien… men med Forbrugsforeningskortet får du rabat i form af bonus, når du skal ud og købe alle de mange nye sko. Bonus satserne ligger på 5-10%, så du kan sagtens redde dig nogle billige sko.

Billige sko og støvler hos landsdækkende sko-kæder

Vi samarbejder med mange lokale skobutikker rundt om i hele landet. Men også kæder som Skoringen og Paw Sko er med i samarbejdet. Du kan se alle skobutikkerne her. Du kan også sidde hjemme og købe dine billigere sko i ro og fred på nettet, hvis det er det du foretrækker.

Høje stilletter, arbejdssko eller vandrestøvler

Du kan få dækket ethvert sko-behov hos vores mange samarbejdspartnere. De har alt fra stilletter til vandrestøvler så bare slå dig løs.

Hvor meget kan du spare?

Hvis I er fire personer i jeres familie, som alle skal have nye sko tre gange om året, og I køber sko til ca. 500,- kr. parret (1.500 x 4), så bruger I omkring 6.000 kr. om året på sko. Så får I 600 kr. i bonus på sko om året. Så er der i hvert fald én i familien, som kan få et ekstra par sko.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de skobutikker, du finder her på siden, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billige sko, støvler og sandaler. Med Forbrugsforeningsskortet betaler du dine sko på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

Spar penge på alt det du alligevel køber