Billigt byggemarked

Billige byggemarkeder

Er du den helt store gør-det-selv mand eller kvinde? så er der mange penge at spare i de store byggemarkeder som
Silvan, Bauhaus og udvalgte XL-byg.

Forbrugsforeningen samarbejder med både Silvan, Bauhaus og udvalgte XL-byg byggemarkeder.

Så uanset om du skal have søm og skruer, et nyt badeværelse eller et drivhus til haven, så kan du spare penge. Du får billigere gør-det-selv projekter. billigere værktøj, billigere maling, billigere døre. Billigere vinduer, billigere haveredskaber og billigere planter og blomster. Selv grill- og grilludstyr er billigere, når du betaler med dit forbrugsforeningskort.

De billige byggemarkeder ligger i hele landet

Du kan købe billigere værktøj og byggematerialer over hele landet i Silvan, Bauhaus og udvalgte XL-byg byggemarkeder og på nettet hos Silvan og Bauhaus. Silvan har 45 byggemarkeder og Bauhaus har 18. Forbrugsforeningen samarbejder også med 9 XL-byg byggemarkeder, så der er nok butikker at vælge imellem. I alle butikkerne får du 6% bonus på alt – også slagtilbud og andre tilbudsvarer.

Hvor meget kan du spare

Byggeprojekter både inde og ude, kan virkelig løbe op rent udgiftsmæssigt. Det bliver sjældent ved den oprindelige plan, og man skal ofte tilbage i byggemarkedet efter flere materialer. Så jo billigere de er, jo bedre - og du får hele 6% i bonus. Billigere værktøj, byggematerialer og alt til haven er fordelagtigt for alle. Byggemarkedet er et sted de fleste kommer flere gange om året og nogle endda oftere, så jo billigere jo bedre.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle byggemarkeder du finder her på siden, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen er 6% hos Silvan, Bauhaus og de udvalgte XL-byg, og du får bonus på alt også tilbudsvarer. Det giver dig adgang til billigt værktøj og byggematerialer.  Med Forbrugsforeningsskortet betaler du dine varer på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.