Billig brændstof

Billig benzin diesel og bilvask

Er bilen dit foretrukne transportmiddel? Så er du klar over hvor, mange penge man bruger på brændstof, det løber hurtigt op.

Men med Forbrugsforeningskortet kan du få billigere benzin, diesel og bilvask.

Her på siden kan du finde Uno-X tankstationer. Hvis du tanker brændstof hos Uno-X, så kan du spare mange penge i det lange løb. Du skal bare melde dig ind i Forbrugsforeningen, som flere hundredetusinde andre.

Uno-X giver dig bonus på over 200 tankstationer over hele landet.

Billige benzin, diesel og bilvask i hele Danmark

Det er dyrt at køre i bil, specielt hvis du kører langt og ofte. Har du langt på arbejde eller kører du ofte rundt i landet til forskellige arrangementer – så får du endnu større fordele af at være medlem af Forbrugsforeningen. Uno-X tilbyder nogle af markedets billigste priser på brændstof, og som medlem af Forbrugsforeningen bliver priserne endnu mere attraktive.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du billig benzin og diesel og bilvask, uanset hvor langt du kører, og hvor du er i landet. Vi samarbejder med Uno-X over hele landet. Vil du gerne have rabat på brændstof på landevejen, så kan du få det i form af bonus når du betaler med dit Forbrugsforeningskort.

Det gælder ikke kun brændstof, men også når du skal have vasket bilen. Du kan betale det hele med dit Forbrugsforeningskort.

Du kan finde alle tankstationerne her på siden  når du søger på Uno-X. Du får bonus på alle Uno-X benzinstationerne. Det kan mærkes på transport budgettet.

Hvor meget kan du spare?

Forbrugsforeningens medlemmer køber dobbelt så meget brændstof hos Uno-X som andre kunder gør. Andre kunder køber ofte brændstof på forskellige tankstationer måske afhængig af pris eller hvor i landet de lige befinder sig på pågældende tidspunkt. Forbrugsforeningens medlemmer skifter ikke benzintankstation fordi de får billigt brændstof med bonus og der altid er en Uno-X station i nærheden. Hos Uno-X får du i forvejen billigt brændstof - som du som medlem af Forbrugsforeningen får bonus på.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de mere end 200 tankstationer rundt om i hele landet, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort.

Med Forbrugsforeningsskortet betaler du brændstof på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Der er intet minimumsbeløb, og det betyder, at du allerede optjener bonus fra første krone. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

På den måde behøver du ikke altid lede efter billigt brændstof, for med dit Forbrugsforeningskort får du billigt brændstof over det meste af Danmark.