Spørgsmål, ros og klager

Har du haft en utilfredsstillende oplevelse hos en af vores samarbejdspartner (butik/webshop), kan du udfylde skemaet nedenfor og sende det til os.

Ris og Ros

Hvis du har forslag til forbedringer, kan du skrive dem til os i en mail. Du skal sende mailen til fbf@fbf.dk 

Hvis du  uenig eller utilfreds

Hvis du herefter vurderer, at det ikke har været muligt at finde en tilfredsstillende løsning, kan du henvende dig til:

Medlemschef: Birte Leo-Hansen

Administrationschef: Ib Tinghøj Tulinius

Markedschef: Peter Nyrop

I din henvendelse bedes du beskrive forløbet, og hvad klagen går på. Husk også at oplyse dine kontaktoplysninger.

Ønsker du at klage?

Har du forsøgt ovennævnte, men stadig er uenig eller utilfreds med resultatet, har du mulighed for at klage til Forbrugsforeningens klageansvarlige på klageansvarlig@fbf.dk

Klagemulighed uden for Forbrugsforeningen

Afviser Forbrugsforeningens klageansvarlige din klage, eller er du utilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til EU-kommissionens online klageportal. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Forbrugsforeningens mail-adresse: klageansvarlig@fbf.dk.

 

Oplevelse med partner

Hvis du har en bon, eller en kopi af tilbuddet eller anden dokumentation kan det være en stor hjælp. Gem eventuel dokumentation. Det kan være vi beder dig sende det til os på mail.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig nyhedsbrevet
Med masser af tilbud, bonus-tips, inspiration, medlemsarrangementer og spændende konkurrencer.

Dækpartner

Dækpartner
Hos Dækpartner er de eksperter i dæk både til sommer og vinter. De har 23 dækcentre hvor de står klar til at hjælpe dig.

Lån & Spar

Lån & Spar Bank
Få Danmarks højeste rente og andre særlige fordele i Lån & Spar som medlem af Forbrugsforeningen. Book møde og hør mere.

Uno-X

Uno-X Danmark
I år åbner Uno-X mere end 50 nye stationer, hvor du optjener medlemsbonus, hver gang du tanker, vasker og lynlader.