Spørgsmål, ros og klager
Har du haft en utilfredsstillende oplevelse hos en af vores samarbejdspartner (butik/webshop), kan du udfylde skemaet nedenfor og sende det til os.
Ris og Ros
Hvis du har forslag til forbedringer, kan du skrive dem til os i en mail. Du skal sende mailen til fbf@fbf.dk
Hvis du uenig eller utilfreds
Hvis du herefter vurderer, at det ikke har været muligt at finde en tilfredsstillende løsning, kan du henvende dig til:
Medlemschef: Birte Leo-Hansen
Administrationschef: Ib Tinghøj Tulinius
Markedschef: Peter Nyrop
I din henvendelse bedes du beskrive forløbet, og hvad klagen går på. Husk også at oplyse dine kontaktoplysninger.
Ønsker du at klage?
Har du forsøgt ovennævnte, men stadig er uenig eller utilfreds med resultatet, har du mulighed for at klage til Forbrugsforeningens klageansvarlige på klageansvarlig@fbf.dk
Klagemulighed uden for Forbrugsforeningen
Afviser Forbrugsforeningens klageansvarlige din klage, eller er du utilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til EU-kommissionens online klageportal. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Forbrugsforeningens mail-adresse: klageansvarlig@fbf.dk.
Bauhaus
Bauhaus er en af Europas største byggemarkedskæder med branchens største udvalg af kvalitetsprodukter.
Få Danmarks bedste lønkonto
I år giver Lån & Spar mere end 22 mio. kr. tilbage til medlemmerne af Forbrugsforeningen.
Spies Rejser
Dovne solskinsdage, summende storbyliv eller livsbekræftende yogarejse? Med Spies finder du nemt din drømmerejse.
Uno-X Danmark
I år åbner Uno-X mere end 50 nye stationer, hvor du optjener medlemsbonus, hver gang du tanker, vasker og lynlader.