Spørgsmål, ros og klager
Har du haft en utilfredsstillende oplevelse hos en af vores samarbejdspartner (butik/webshop), kan du udfylde skemaet nedenfor og sende det til os.
Ris og Ros
Hvis du har forslag til forbedringer, kan du skrive dem til os i en mail. Du skal sende mailen til fbf@fbf.dk
Hvis du uenig eller utilfreds
Hvis du herefter vurderer, at det ikke har været muligt at finde en tilfredsstillende løsning, kan du henvende dig til:
Medlemschef: Birte Leo-Hansen
Administrationschef: Ib Tinghøj Tulinius
Markedschef: Peter Nyrop
I din henvendelse bedes du beskrive forløbet, og hvad klagen går på. Husk også at oplyse dine kontaktoplysninger.
Ønsker du at klage?
Har du forsøgt ovennævnte, men stadig er uenig eller utilfreds med resultatet, har du mulighed for at klage til Forbrugsforeningens klageansvarlige på klageansvarlig@fbf.dk
Klagemulighed uden for Forbrugsforeningen
Afviser Forbrugsforeningens klageansvarlige din klage, eller er du utilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til EU-kommissionens online klageportal. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Forbrugsforeningens mail-adresse: klageansvarlig@fbf.dk.

Go Dream
Få 15% rabat + 5% bonus 🎉 Køb gaverne nu – Go Dream har oplevelser til enhver anledning!

Sæt tempoet, før hverdagen gør det
Brug september til at finde rytmen igen. Kom i gang med træning i Loop – nemt, effektivt og i dit tempo.

Få bonus på tv-pakker til ethvert behov. Se din tv-løsning via tv-boks eller i en tv-app til dine mobilenheder, når du er på farten..

Få Danmarks bedste lønkonto
Få Danmarks højeste rente og andre fordele, fordi du er medlem af Forbrugsforeningen. Book møde og hør mere her.