Pris og økonomi

Bonus og vederlag

Det koster ingen opstartsgebyr eller faste udgifter at være med i Forbrugsforeningen. Du betaler kun, når du har omsætning.

Når du indgår i et samarbejde med os, aftaler vi et vederlag. Vores standardvederlag er 11%.

Når din kunde betaler med Forbrugsforeningens betalingskort, sender vi omsætningen videre til jer minus vederlaget på 11%. 1% går til Forbrugsforeningen – de resterende 10% får medlemmet som bonus.

Det er muligt at hæve vederlaget, hvis I vil tiltrække flere kunder. Det kan gøres fremadrettet, men også på kampagnebasis.

Vi afregner en gang om måneden. Hver den 8. sidste bankdag gør vi omsætningen op for perioden, og indsætter jeres omsætning minus vederlag den 3. bankdag på jeres bankkonto. Så der er ingen administration for jer.

Et par dage herefter vil jeres kontoudtog være tilgængeligt i eBoks Erhverv.

Højere bonus, højere omsætning

Vi ved, at højere bonus tiltrækker kunder. Hvis der gives 12% i den ene butik og 10% bonus i den anden, hvor du kan købe samme vare. Hvad vælger du så?

En af vores partnere, har været med til at teste forhøjelse af bonussatsen. Det gav følgende resultat:

Bonus hævet fra 10% til 12% i 9 dage = 100% mere omsætning

Bonus hævet fra 10% til 13% i 30 dage = 227% mere omsætning

Vi kan naturligvis ikke garantere samme øgning i alle brancher, men testen tegner et billede.

Bliv partner

Flere end 4000 udvalgte forretninger, restauranter og webshops er i dag samarbejdspartnere i Forbrugsforeningen. Er du den næste?

Bliv partner og få flere loyale kunder - du betaler kun når vores medlemmer skaber omsætning hos dig.