Bliv partner og få flere loyale kunder

Enkelt samarbejde

Det er let at samarbejde med os, du skal ikke investere i noget. Medlemmerne betaler med kortet i din terminal eller webshop. Vi sørger for, at du får dine penge, og medlemmerne deres bonus

Når vi indgår en aftale, får du

1) Adgang til 300.000 kortholdere.

2) Adgang til målrettet markedsføring, som giver dig mere værdi for dine penge.

3) Eksponering i F-Bladet under nye samarbejdspartnere (udsendes til alle medlemmer).

4) Visning i app – og på fbf.dk Vi har ca. 100.000 unikke besøgende på fbf.dk om måneden.

5) Visning i Bonusguiden.

6) Mulighed for målrettet tilkøb af eksponering over for vores 300.000 kortholdere i app, nyhedsbrev og på de sociale medier.

7) Mulighed for større omsætning, øget basketsize (typisk 18-38%) samt øget købsfrekvens (typisk 12-100%).

8) Vi indestår for medlemmernes betaling.

9) Intet transaktionsgebyr til Nets!

Bliv partner

Flere end 4000 udvalgte forretninger, restauranter og webshops er i dag samarbejdspartnere i Forbrugsforeningen. Er du den næste?

Bliv partner og få flere loyale kunder - du betaler kun når vores medlemmer skaber omsætning hos dig.