Partner hos Forbrugsforeningen

Danmarks største medlemsejede indkøbsforening

Forbrugsforeningen er Danmarks ældste og største medlemsejede indkøbsforening. Medlemmerne er loyale forbrugere, der går målrettet efter at handle i de tilknyttede forretninger.

Vi er Danmarks største indenlandske betalingskort i de tilknyttede forretninger, næstefter dankortet og vi glæder os over at 94% af vores medlemmer er tilfredse/meget tilfredse med deres medlemskab.

Det er enkelt at blive partner. Det kræver blot, at du har en Dankortforbindelse, så klarer vi resten.

Skab større synlighed og omsætning i din forretning

Forbrugsforeningens logo er lig med loyalitet, og vores medlemmer genkender det, når de ser det i butiksvinduer eller på indgangsdøre. For mange er Forbrugsforeningens logo ikke kun et udtryk for "Her ydes bonus", men også et kvalitetsstempel af den enkelte forretning.

Bliv partner

Flere end 4000 udvalgte forretninger, restauranter og webshops er i dag samarbejdspartnere i Forbrugsforeningen.
Er du den næste?

Bliv partner og få flere loyale kunder - du betaler kun når vores medlemmer skaber omsætning hos dig.