Sådan bliver du partner i Forbrugsforeningen

Bliv partner og få flere loyale kunder

Forbrugsforeningen er Danmarks ældste og største medlemsejede indkøbsforening. Vores medlemmer er loyale
forbrugere der går målrettet efter at handle i de tilknyttede forretninger. Det er enkelt at blive partner. Det kræver blot, at du har en Dankortforbindelse, så klarer vi resten.

Har du en Dankortforbindelse, kan du søge om at blive partner i Forbrugsforeningen. Fra du har underskrevet aftalen, til du er klar til at tage imod Forbrugsforeningskortet, går der typisk 10-14 dage.

Proceduren trin for trin:
1) Du sender ansøgning om at blive partner
2) Vi vurderer din ansøgning
3) Når din forretning er godkendt, sender vi dig en samarbejdsaftale
4) Du underskriver og returnerer aftalen
5) Vi kontakter Nets og får forbindelse til Forbrugsforeningen
6) Du modtager klistermærker til forretningsdøren, så du kan skilte med samarbejdet
7) Så er du i gang!

Har du en web-shop, som du ønsker med i samarbejdet, foretager vi et testkøb, inden dine kunder er klar til at bruge kortet hos dig. Det tager blot 1-3 dage ekstra.

Hvad koster det?
Du betaler kun, når du har fået et salg. Læs mere om bonus og vederlag.

Vores loyalitetskoncept er enkelt.
Når kunderne betaler med kortet i din forretning, opnår de fordel ved at optjene bonus på deres køb hos dig. Det gør dig mere attraktiv, når kunderne skal vælge indkøbssted. Vi er sikre på, at du får flere kunder og mere omsætning ud af at samarbejde med os. Du betaler kun bonus og vederlag, når du har omsætning.

Medlemmet betaler hele varens pris i butikken og får registreret sin bonus automatisk.

Enkelt samarbejde
Det er let at samarbejde med os, du skal ikke investere i noget. Medlemmerne betaler med kortet i din terminal eller webshop. Vi sørger for, at du får dine penge, og medlemmerne deres bonus