Nyhedsmail F-mailen

Forbrugsforeningens nyhedsmail indsat i kontormiljø

Kommuniker direkte i medlemmernes indbakke

Forbrugsforeningen sender nyhedsmail ud til medlemmerne tirsdag og fredag. Klik nedenfor og se et eksempel på vores nyhedsmail.

Se nyhedsmail F-mailen

Fakta om F-mailen

Antal abonnenter: +110.000 medlemmer
Udsendes: Tirsdag og fredag eftermiddag
Åbningsrate: 50% - 65%
Klikrate: 20%-35%

Ram din målgruppe

Du kan fremsende to versioner af din annonce, så du rammer målgruppen bedre. Fx: boremaskine til mænd og forårets nye planter til kvinder. Annoncerne kan segmenteres på 100 forskellige kriterier fx. køn, alder eller geografi. Bemærk dog at der ikke kan være overlap i segmenterne.

Annonceformater

I nyhedsmails kan du vælge imellem 3 annoncetyper hhv. almindelig annonce, breaker eller top banner. Nedenfor kan du se eksempler på de forskellige annoncetyper og hvordan de er opbygget.

Eksempel på formatet almindelig annonce

Eksempel på almindelig annonce

Opbygning af formatet almindelige annonce

Opbygning af almindelig annonce

Eksempel på breaker annonce i Forbrugsforeningens nyhedsmail

Eksempel på breaker annonce

Breaker opbygning af annoncen

Opbygning af breaker annonce

Eksempel på topbanner i Forbrugsforeningens nyhedsmail

Eksempel på top banner annonce

Topbanner opbygning af annonce

Opbygning af top banner annonce

Priser, deadlines og materialelevering 2024

Hvis du ønsker at annoncere i vores nyhedsmail F-mailen, skal du sørge for at bestille annoncen på forhånd.
Det kan du gøre enten ved at ringe til os på 33 18 86 20 eller ved at skrive til Salg.

 

Type Pris  Deadline  Materialelevering
Almindelig annonce 3.500 En uge før udsendelse

Overskrift: Ca. 20 karakterer (inkl. mellemrum).
Tekst: 
225 karakterer (inkl. mellemrum).
Billedformat:
270 px bred x 170 høj - i jpg- eller png-format. 
Placering:
Vilkårlig placering.
Link:
Husk at sende den web-adresse, som du ønsker vi skal linke til.

 Breaker annonce 3.000 En uge før udsendelse Indhold: Skal indeholde jeres logo, bonussats og gerne et "call to action" (fx Køb, Book, Læs mere eller lign.) så folk ved at de skal klikke på banneret.
Billedformat: 560 px bred x 200 px høj - i jpg- eller png-format.
Placering: Mellem Almindelige annoncer.
Link: Husk at sende den web-adresse, som du ønsker vi skal linke til.
Top banner 7.500 En uge før udsendelse Indhold: Skal indeholde jeres logo, bonussats og gerne et "call to action" (fx Køb, Book, Læs mere eller lign.) så folk ved at de skal klikke på banneret.
Billedformat: 560 px bred x 300 px høj - i jpg- eller png-format.
Placering: I toppen af mailen. 
Link: Husk at sende den web-adresse, som du ønsker vi skal linke til.

Bemærk: Prisen er den samme, uanset om du benytter en eller to versioner af annoncen (segmentering).
Alle priser er i danske kroner, pr. udgivelse og ekskl. moms.

Indsend annonce

Du sender materiale til tirsdagsmailen her

Du sender materiale til fredagsmailen her

Bemærk venligst: Vi forbeholder os retten til at ændre og tilrette i teksten således at den bedst muligt rammer målgruppen/-erne.
Der er en begrænsning på maksimal deltagelse i én nyhedsmail pr. måned for B- og C-partnere.