FBF - Eksisterende partner

Eksisterende partner

Som partner i Forbrugsforeningen står vi klar til at hjælpe dig.

Vores koncept bygger på en win-win-situation, og derfor er det vigtigt for os, at du som partner får så meget ud af det som muligt.

Når du indgår i et samarbejde med Forbrugsforeningen, er du automatisk med i alle vores søgemaskiner på fbf.dk og på vores app. Du står med forretningens navn, din lokation og din bonussats - og medlemmerne kan søge geografisk, på branche og specifikt på din forretning. På den måde kan medlemmerne let finde frem til din forretning.

Har du alle dine forretninger med?
Ligeså vigtigt er det, at du har alle dine forretninger med i aftalen, så dine kunder ikke bliver skuffet, og du går glip af omsætning. Det kræver ikke en ny aftale, men kun at du udfylder formularen for Ekstra butik. Ellers skriv til os på salg@fbf.dk. Du er også velkommen til at ringe på 33 18 86 20.

Er dine oplysninger rigtige?

For at det ikke skal gå ud over din omsætning, er det vigtigt, at vi har de rigtige oplysninger. Har du skiftet adresse, navn, skal vi have det ændret, så det står rigtigt i vores søgemaskiner. Har du skiftet dankort forretningsnummer eller terminal er det vigtigt, at det bliver rettet i vores systemer, ellers kan du ikke tage i mod Forbrugsforeningens betalingskort og ender blot med besværlige ekspeditioner og mistet omsætning. Ligeså snart, du kender dine ændringer, så husk at give os besked. Du kan skrive til os på salg@fbf.dk eller ringe på 33 18 86 20.