Forbrugsforeningen - Partner

Få kontakt til 290.000 købestærke kunder

Medlemmerne i Forbrugsforeningen er loyale og købestærke, fordi de sparer rigtige penge. Når du samarbejder med
Forbrugsforeningen, kan du forvente flere kunder og mere trofaste kunder, der vil øge salget.

I følge vores partnere, så handler Forbrugsforeningens medlemmer:
op til 25% oftere
og lægger op til 34% mere i indkøbskurven

“Omsætningen er støt steget år for år, og medlemmernes gennemsnitlige basket er større end hos vores øvrige kunder,” siger Klaus Toft fra RetNemt.dk. Se hvad nogle af de andre samarbejdspartnere fortæller om samarbejdet med Forbrugsforeningen.

Medlemmerne er loyale, fordi de sparer rigtige penge
Foreningen er en non-profit organisation, hvor medlemmerne står sammen og handler i de butikker, der er med i samarbejdet. Medlemmet betaler hele varens beløb i butikken og får registreret sin bonus automatisk. Den samlede bonus af alle køb, sættes ind på medlemmets konto sidst på året. Medlemmerne får altså rigtige penge ud af deres medlemskab.

Et enkelt samarbejde - du betaler kun ved salg
Du betaler kun bonus og vederlag, når du har fået et salg. Der er ikke noget oprettelsesgebyr eller abonnement, og du skal heller ikke betale transaktionsgebyr.

Det er let at samarbejde med os, du skal ikke investere i noget. Medlemmerne betaler med kortet i din terminal eller webshop. Vi sørger for, at du får dine penge, og medlemmerne deres bonus.

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Peter Nyrop
Markedschef
Mobil: 40515893
  Maj-Britt Damgaard
Salgschef
Mobil:21768351

Sådan får du din forretning med i Forbrugsforeningen
Ansøg om at blive partner i Forbrugsforeningen her. Det er let og tager kun to minutter, når du har oplysninger om cvr. nummer, bankkonto og betalingsterminal klar.