Forbrugsforeningens nyhedsmail - F-Mailen

F-Mail - nyhedsmail

Forbrugsforeningen sender nyhedsmail ud til medlemmerne tirsdag og lørdag.

Fakta om F-Mailen

Antal abonnenter: over 100.000 medlemmer
Udsendes: Tirsdag eftermiddag og lørdag morgen
Åbningsrate: 50% - 65%
Klikrate: 20%-30%

Ram din målgruppe

Du kan uploade to versioner af din annonce, så du rammer målgruppen bedre. Fx: boremaskine til mænd og forårets nye planter til kvinder. Annoncerne kan segmenteres på køn, alder eller geografi. Der skal ikke være overlap i segmenterne.

Se priser og annonceformater i F-Mailen

Priserne er ekskl. moms pr. annonce. Prisen er den samme, uanset om du benytter en eller to versioner af annoncen (segmentering).

Annoncetype Pris kr. ekskl. moms Deadline Format og placering
Almindelig annonce 3.500 En uge før udsendelse Se format nedenfor. 
Tilfældig placering.
Breaker
annonce
5.500 En uge før udsendelse Se format nedenfor.
Placering i mellem almindelige annoncer. 
Topbanner annonce   7.500  En uge før udsendelse  Se format nedenfor.
Placering øverst i mailen.


Almindelig annonce
Overskrift: ca. 20 karakterer (inkl. mellemrum)
Brødtekst: ca. 225 karakterer (inkl. mellemrum)
Billedformat: 270 px bred x 170 høj - i jpg- eller png-format. Husk at sende den webadresse, som du ønsker vi skal linke til.

Breaker annonce
Skal indeholde jeres logo, bonussats og gerne et "call to action" (fx Køb, Book, Læs mere eller lign.) så folk ved at de skal klikke på banneret. 
Billedformat: 560 px bred x 200 px høj - i jpg- eller png-format. Husk at sende den webadresse, som du ønsker vi skal linke til.

Topbanner annonce
Skal indeholde jeres logo, bonussats og gerne et "call to action" (fx Køb, Book, Læs mere eller lign.) så folk ved at de skal klikke på banneret. 
Billedformat: 560 px bred x 300 px høj - i jpg- eller png-format. Husk at sende den webadresse, som du ønsker vi skal linke til.

Du uploader dit materiale her

Bemærk venligst:
Vi forbeholder os retten til at ændre og tilrette i teksten således at den bedst muligt rammer målgruppen/-erne.
Der er en begrænsning på maksimal deltagelse i én nyhedsmail pr. måned for B- og C-partnere.