Billige briller

Bruger du briller, så ved du, at det kan være en stor udgift.  Med Forbrugsforeningskortet får du billige brillestel og billige brilleglas.

Her på hjemmesiden kan du søge en oversigt frem over alle de optikere, hvor du kan købe billige briller. Køber du dine briller der, så kan du spare mange penge på den tunge post. Det eneste du skal gøre, er at blive medlem af Forbrugsforeningen, ligesom flere hundredetusinde andre.

Vi samarbejder med en række optikere og optikerkæder, som sælger alt indenfor briller, solbriller og kontaktlinser. Hos dem kan du få et stort udvalg af designerbriller, alt fra Dior til Prada, og du kan spare penge på alle modeller – så er det lettere at få råd til andre sjove ting i livet.

Billige briller i hele Danmark

Det er dyrt at købe briller, og hvis du har specielle ønsker, så kan du måske ikke købe de briller, der er på tilbud. For det er ikke alle brillestel og glas som optikerne har tilbud på.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du billige brillestel og billige brilleglas ligegyldigt, hvilke ønsker du har. Vi samarbejder med optikere over hele landet, og leder du efter rabat hos Thiele eller den lokale optiker, kan du få det i form af bonus med dit Forbrugsforeningskort.

Det gælder ikke kun billige briller, men også solbriller, kontaktlinser, synsprøver og renseprodukter. Du kan betale det hele med dit Forbrugsforeningskort.
Du kan finde alle de optikere, vi samarbejder med, ved at søge her på siden. Hos nogle får du 9% i bonus, mens du hos andre får 10% i bonus. Det kan mærkes på brille- eller kontaktlinsebudgettet.

Hvor meget kan du spare?

Ca. 60% af danskerne bruger briller, og de udskifter dem omkring én gang hvert fjerde år. Kvinder skifter oftere end mænd. Hvis du selv bruger briller, så er du klar over, hvor meget dine briller koster. Priserne ligger et sted fra 499,- kr. og kan sagtens koste op til flere tusinde kroner.  Gennemsnitslevealderen er lidt over 81 år herhjemme, så hvis du startede med at købe briller i tyverne, så skifter du dem på 60 år ca. 15 gange. Jo ældre du bliver, jo oftere skal du have nye briller, så udskiftningsfrekvensen stiger med alderen. Køber du briller til 5.000,- kr. så bliver det til 75.000,-  kr. du bruger på briller gennem dit liv.  Når bonussatsen er 10% vil du spare  7.500,- kr. Det svarer til, at du får et par ”gratis” solbriller, hver gang du køber nye briller.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de optikerne, du finder her på siden, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billige briller.  Med Forbrugsforeningsskortet betaler du dine briller på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Der er intet minimumsbeløb, og det betyder, at du allerede optjener bonus fra første krone. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

Rødhåret model med shoppingposer

Spar penge med Forbrugsforeningen

Første år er medlemskabet gratis

Vi er til for at skabe overskud til vores medlemmer. 185 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.  4.000 butikker inklusive flere end 400 webshops.