RetNemt

Sæt god smag på sommeren

Med sommeren lige rundt om hjørnet er det tid til at tænde op i grillen og lægge madplaner med lækre sommer- og grillretter for hele familien.

Som dagene bliver længere og temperaturen stiger, søger flere og flere danskere udenfor i det gode vejr for at nyde sommerens længe ventede ankomst.

Hos RetNemt Måltidskasser byder de sommeren velkommen med en sæsonpræget ugemenu, der fanger essensen af grillhygge og god mad.

Sommersæsonen er noget ganske særligt

Den danske sommer har en unik evne til at bringe venner og familie sammen rundt om spisebordet, hvor sommer- og grillretter står i centrum for hyggen, når der tændes op i grillen. Køkkenet står tomt, for maden nydes hellere ude i haven eller på altanen, hvor solstrålerne varmer og stemningen er lun og god.

Sommermad er alt fra den saftige aroma og smag af grillkød og grillede grøntsager til forfriskende smag af salater, marinader og saucer. Sommeren er en sæson, der inspirerer til lette og forfriskende måltider, der kan nydes i godt selskab under tag eller under åben himmel.

Lad sommeren indtage din ugemenu

Med RetNemt Måltidskasser kan du forvandle din sommeraften til en kulinarisk smagsoplevelse for hele familien.

Deres ugemenu bugner lige nu af lækre sommer- og grillretter med masser af god smag. Du får en kulinarisk smagsrejse, hvor hver ret er en hyldest til årstidens friske råvarer og den afslappede atmosfære, som sommeren bringer med sig.

Du kan blandt andet sætte tænderne i deres grillede mexi-burgere, hakkebøffer med patatas bravas (sprøde kartofler med tomat/paprika) og grillost med kartoffelsalat. Med hele 60 forskellige retter at vælge mellem på menuen hver uge, kan du sammensætte din sommermenu med få klik og gøre din sommer ekstra smagfuld.

Bonus hos RetNemt Måltidskasser

Du optjener 2% bonus, når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen hos RetNemt Måltidskasser på retnemt.dk.

Som ny kunde får du altid rabat på de første leveringer. Se retnemt.dk for aktuelt tilbud.