Aktuel bonussats på brændstof | Forbrugsforeningen

Uno-X og Bonus automat

Uno-X og Bonus automaterne kan tilbyde nogle af markedets billigste priser på brændstof,
som medlem af Forbrugsforeningen bliver priserne endnu mere attraktive.

Når du betaler med dit betalingskort fra Forbrugsforeningen, opnår du en bonus. Denne bonus er en procent af det, du handler for.

Olieprisen ændres konstant og da de enkelte automatstationer/olieleverandører typisk fører priskrig i løbet af dagen, omregner vi din procentuelle bonussats til noget mere håndgribeligt. De fleste af vores medlemmer handler Oktan 95; derfor beregner vi bonussatsen på brændstof fra prisen på Oktan 95.

Du vil derfor i vores markedsføring typisk se, at vi nævner, hvor meget du kan spare pr. liter. Det ændrer dog ikke på det faktum at du naturligvis får den gældende bonussats af det pågældende køb.

Vær dog opmærksom på om netop den Uno-X eller Bonus automatstation, du handler på, har valgt at føre priskrig og derfor sælger brændstoffet billigere pr. liter. Når bonus/procentregningen foretages kan det nemlig i nogle tilfælde betyde, at du måske får en anelse mere - eller mindre - end det antal ører, som nævnes i markedsføringen.

Se den aktuelle bonussats i den blå boks her på siden