FBF - Place2Live

Place2Live

Hos ejendomsmæglerkæden Place2Live får du din bolig solgt og optjener samtidig 9% i bonus på salæret.

Place2Live sælger alle boligtyper
De har mange års erfaring med salg af villaer, rækkehuse, liebhaveri, ejerlejligheder, andelsboliger, fritidshuse, landbrugsejendomme samt fritids- og helårsgrunde. Place2Live har hjulpet tusindvis af købere og sælgere godt videre med deres bolighandel siden 1974.

Topmoderne markedsføring
Markedsføringen af de boliger, der er sat til salg, er effektiv og målrettet. Hos Place2Live møder du engagerede og erfarne medarbejdere. Skal din bolig sælges, sker det både fra den brugervenlige hjemmeside samt 10 moderne og imødekommende butikker, der alle ligger centralt placerede i lokalmiljøet med mange forbipasserende.

Effektive online værktøjer
Hos place2live tilbydes du nogle af markedets mest moderne og effektive salgsværktøjer. Alle boliger præsenteres online via professionelle videooptagelser og fotografer med bl.a. 720 graders fotos, 2D tegninger og smukke livsstilsbilleder af boligen. QR-koder der kan linke kunderne direkte fra de trykte medier til de digitale medier. Tablet-venlig hjemmeside, der virker effektivt på iPad med mere. Samt flotte præsentationsbrochurer.

Få din bolig solgt og optjen samtidig 9% i bonus på salæret. Betalingskortet kan ikke benyttes til betaling, men du skal oplyse dit medlemsnummer ved aftalens indgåelse.