Få bonus på oplevelser i efterårsferien med Forbrugsforeningen

Efterårsferie med bonus

Efterårsferien vrimler med oplevelser for hele familien. Med Forbrugsforeningskortet får du bonus på fx oplevelser
eller en tur i diverse forlystelsesparker. Mange af vores partnere har yderligere bonus eller rabat, så læs med her.

Forlystelsesparkerne åbner i efterårsferien

Halloween i LEGOLAND. Der er Halloween-aktiviteter fra den 5. - 26. oktober. Halloween by night kan opleves den 12.-19. + 26. oktober. Book billet med 25% bonus her.

Oplev gys og gru i BonBon-Land med 5% bonus. Husk at du i BonBon-Land også kan bruge Forbrugsforeningskortet i parkens caféer, og få bonus på fx kaffe eller is.

Show, halmballer og gys på Bakken - sjove oplevelser og gratis underholdning for hele familien fra 12. til 20. oktober 2019 får du dobbelt bonus (18%) på turbånd, som du køber i Bakkens billetkontor.

Høstfest i Fårup Sommerland er noget helt særligt. Skoven er klædt i varme efterårsfarver, og alle ni dage kan du opleve en masse spændende aktiviteter for alle aldre. Køb billetterne i webshoppen og få 9% bonus.

Uhyggelig Halloween-efterårsferie i Jesperhus Feriepark med 9% bonus. Skær græskar, kør i spøgelsestog, mød ægte pirater, ta' på aftentur i Junglen, se Halloween-HugoShow og mød Dr. Træls! Få den bedste pris og 9% bonus på et ophold i efterårsferien. Book via dette link.

Efterårsferie i ZOO fra den 12. - 20. oktober 2019. Her kan du komme bag kulisserne i ZOO. Besøg dyrenes anlæg, se hvor løverne sover, nyd morgensolen på Savannen, gå i elefanternes fodspor, gem foder til tapiren, find kæmpe spor fra en isbjørn og se det nye pandaanlæg indefra. Bestil billetter online og få 9% bonus

Efterårsferiens musicals og shows

Musical og Halloween i Tivoli. Ta’ børnene med i Tivoli i efterårsferien og oplev Eventyrteatrets eventyrlige familiemusical ”Skovens dronning”. Du får 9% bonus på billetterne til Eventyrteateret. Fri adgang til Halloween i Tivoli på spilledagen.

Oplev Wallmans nye show Carnival, imens du nyder en 4-retters middag. Tilbuddet med 10% rabat gælder show i kategori A og B (øvre og nedre) med Wallmans menu (eller vegansk) i disse dage: 11., 17., 18., 19., 24. og 25. oktober 2019. Betal med dit Forbrugsforeningskort, så får du også 10% bonus.

Ud at spise i efterårsferien

Uanset om du er til bøffer eller burger, er der mange muligheder for at spise ude med bonus. Fx får du 10% bonus hos Café A, Dalle Valle og Café Vivaldi! Se de mange andre restauranter og caféer, der giver bonus her.

Efterårsferiens underholdning i shoppingcentrene

Efterårsferien et af de tidspunkter på året, hvor storcentrene frister med masser af børneunderholdning. I kan fx opleve Peter Pedal Show i Rødovre Centrum, koncert med Popsi og Guitar-Krelle på Kurts Torv i Næstved Storcenter eller tage på dragejagt i StorCenter Nord, Århus, hvor der er drageudstilling. Det er værd at undersøge, hvad dit lokale shoppingcenter har på programmet i efterårsferien.

Du kan handle med Forbrugsforeningskortet og få bonus i stort set alle shoppingcentre. Se listen over butikker, hvor du får bonus

Film, popcorn og biografhygge i efterårsferien

Der er tradition for premierer på nye familiefilm op til efterårsferien. I år kan du se disse film:

Gooseboy - en Wikke og Rasmussen film.  Drengen Viggo bruger det meste af sin vågne tid på at spille spillet Gooseboy, men det ændrer sig, da en talende gås styrter ned på Viggos altan. Premiere: 3. oktober 2019

Valhalla - Den danske adventurefilm 'Valhalla' handler om vikingebørnene Røskva og Tjalfe, der sammen med Thor og Loke tager på en stormfuld rejse fra Midgård til Valhalla. Premiere den 10. oktober 2019.

Den lille afskyelige Snemand - Animationsfilmen 'Den lille afskyelige snemand' handler om en magisk yeti, også kendt som den afskyelige snemand, der må vende hjem til sin familie. Premiere den 3. oktober 2019.

I disse biografer får du bonus.

Siden er sidst redigeret: 30-09-2019