Sportall

Smarte cykelhjelme med livreddende funktioner

Livall-cykelhjelmene hos Forbrugsforeningens nye samarbejdspartner tager sikkerheden et skridt videre. De forhindrer ulykker og sender automatisk en sms, hvis uheldet alligevel er ude.

Med en Livall-cykelhjelm for du både øget sikkerhed og en masse ekstra smarte funktioner med på cykelturen. Hjelmen har en automatisk faldsensor og sender en sms med din præcise gps-position til tre numre efter eget valg i tilfælde af en ulykke. Derudover er der en SOS knap, som du selv vælger, hvornår du vil bruge.

Smart lys, fjernbetjening og stemmestyring

Lygterne bag på hjelmen bliver til bremselys, når hjelmen registrerer en kraftig opbremsning. Desuden tænder en lyssensor automatisk lyset, når omgivelserne bliver mørke. Der er også blinklysfunktion, som styres via fjernbetjeningen på styret eller via stemmestyring, så du kan holde begge hænder på styret.

Stereolyd uden ørepropper

Indbyggede stereohøjttalere sikrer, at du kan høre radio, musik, lydbog eller tager et telefonopkald, mens du cykler – og samtidig høre omgivelser og trafiklyde. Brugernes sikkerhed er nemlig altid førsteprioritet.