Billig radio og tv

Spar penge på radio og tv

Vi bruger alle sammen rigtigt mange penge på elektronik, så hvem vil ikke gerne spare nogle af alle kronerne og få lyd og billede billigere?

Med Forbrugsforeningskortet kan du spare penge på både DAB radioer, høretelefoner og tv.

Rabat i form af bonus på højttalere og høretelefoner?

Hvordan hører du soundtracket til dit liv? I fancy hørertelefoner fra B&O, brager det ud af store sorte højttalere derhjemme eller bruger du både hovedtelefoner og almindelige højttalere. Vi hører alle sammen musik, podcast og radio og har derfor brug for højttalere i forskellige udgaver. Høretelefoner og hovedtelefoner er blevet en del af gadebilledet. Vi går alle rundt med dem, både de store som sidder på øret. og de små som sidder inde i ørene. Forbrugsforeningen samarbejder bl.a. med Power, Coolshop og flere B&O forretninger og her kan du spare penge på både radioer, høretelefoner og tv.

DAB radio

Der er ikke længere så mange der går ud og køber en transistor, men de fleste lytter dagligt til radioen. Der findes et stort udbud af DAB radioer. DAB radio med bluetooth eller DAB radio med cd og de fås hos Forbrugsforeningens samarbejdspartnere. Både hos Power, i de udvalgte Bang & Olufsen butikker og hos Coolshop har de et stort udvalg af DAB radioer, som du kan spare penge på med Forbrugsforeningskortet.

Spar penge på tv og ipads

Skærme i alle størrelser og udformninger er nok det produkt, vi moderne mennesker bruger mest af alt. Og du kan spare penge på dem, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Alt fra store fladskærms-tv til små iPads kan fås med rabat i form af bonus hos vores samarbejdspartnere.

Tv er faldet meget i pris over de senere år, så nu får du meget mere for pengene. Når du også får bonus, så kan det ikke blive meget bedre. Du sparer penge på et tv som i forvejen er blevet billigere. Vi bruger skærme hele tiden i vores hverdag – både store og små. Telefoner, iiPads, navigationer mv. Elektroniske gadgets er blevet en del af hverdagen for de fleste af os. Den tid, vi bruger på at kigge på en skærm, er steget gevaldigt over de seneste år. Derfor er det endnu mere attraktivt, når man kan spare penge på de skærme, man køber.

Hvor meget kan du spare

Du kan spare 2-10% på de tv, hovedtelefoner og radioer du køber hos vores partnere. Beløbet kan således variere alt efter, hvad du køber, og hvor du køber det. Et sprit nyt fladskærms-tv fra Power til 15.999,- kr. får du 2% bonus på. Det svarer til ca. 400,- kr. Tager du den store tegnebog frem hos B&O, får du 6% bonus. Så sparer du 3.000,- kr. på et tv til 50.000,- kr.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de radio og tv-forhandlere du finder her på siden, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen ligger på 2-10%, og du får bonus på alle DAB radioer, højttalere, tv og andre skærme. Med Forbrugsforeningsskortet betaler du på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

Rødhåret model med shoppingposer

Spar penge med Forbrugsforeningen

Første år er medlemskabet gratis

Vi er til for at skabe overskud til vores medlemmer. 185 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.  4.000 butikker inklusive flere end 400 webshops.