Forbrugsforeningens julekalender

Julekalenderen

Medieinformation

Formål
Julekalenderen har til formål at skabe trafik til samarbejdspartnernes websites og skabe opmærksomhed hos medlemmerne om partnerne og deres produkter.

Indhold

Hver låge i kalenderen repræsenterer én samarbejdspartner pr. dag, men samme samarbejdspartner kan have én eller flere præmier i lågen.
I alt 25 samarbejdspartnere kan deltage (24 ”kalenderlåger”) plus én samarbejdspartner, der sponserer den overordnede hovedpræmie.

Funktion
Kalenderen er udformet således, at man ved at svare rigtigt på et spørgsmål om dagens partner, deltager i lodtrækningen om den eller de præmier, som den pågældende samarbejdspartner har sponseret. Alle spørgsmål skal kunne besvares ved at besøge den partnerens hjemmeside.

Da formålet med spørgsmålene blandt andet er at skabe så stor interesse og opmærksomhed om dagens samarbejdspartner som muligt, må spørgsmålet ikke være af for let karakter (Ex. vis: ”Hvor mange bogstaver er der i Sonys firmanavn”…). Efter udtrækning kontakter Forbrugsforeningen såvel vinderen som dagens samarbejdspartner med oplysning om hvem den/de heldige er.

Eventuelle spørgsmål kan stilles til:
Marketingkoordinator Iben Gritt Maltesen på dir. 33 18 86 34 eller
Markedschef Peter Nyrop på dir. 33 18 86 36 eller mobil 40 51 58 93.

Upload materiale til kalenderen