FBF - Dobbelt posteringer

Brug af cookies på Forbrugsforeningen.dk

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Denne information kan deles med tredjepart.

Læs mere om cookies

Betalinger trukket forkert

Nogle medlemmer oplever desværre, at der er trukket penge to gange for ét og samme køb.

Pr. 19. juli 2017
Alle køb fra juli måned 2016 der af vores IT udbyder SDC, fejlagtig også var bogført i juli måned 2017 er nu rettet. Købene er tilbageført, hvilket også fremgår af vores hjemmeside under MIT FBF. 
Vores IT udbyder SDC undskylder fejlen.  

Pr. 18. juli 2017
Alle køb fra den 14. juli 2016 der fejlagtig også er bogført den 15. juli 2017 er nu lokaliseret. Vores IT udbyder SDC vil nu iværksætte rettelse heraf, som forhåbentligt skulle være gennemført i morgen onsdag den 19.juli 2017. Ny status onsdag den 19. juli 2017. 

Pr. 17. juli 2017
Betalinger der var trukket dobbelt i juni / juli måned 2017 er nu rettet. Vi har desværre opdaget en anden fejl med køb der er foretaget den 14.07.2016 som er opkrævet igen den 15.07.2017. Vores IT udbyder SDC arbejder hårdt på at identificerer fejlen og løse problemet. Ny status tirsdag eftermiddag den 18. juli 2017. 

Pr. 17. juli 2017
Vi har desværre opdaget endnu en fejl med forkerte transaktioner - vi arbejder hård på, at identificerer fejlen og løse problemet.

Pr. 14. juli 2017
Rettelsen er nu planlagt til at blive foretaget i aften fredag den 14. juli. Fejlagtige opkrævede køb forventes derfor at være tilbageført i morgen lørdag den 15. juli 2017. Afsluttende status mandag formiddag den 17. juli 2017. 

Pr. 13. juli 2017
Nu er alle køb der er trukket 2 gange fundet. Rettelse vil snarest blive igangsat. Ny status fredag eftermiddag den 14. juli 2017. 
 
Pr. 12. juli 2017
Vores IT udbyder SDC har nu fundet frem til stort set alle køb der er trukket 2 gange. Der arbejdes hårdt på at finde de sidste, hvorefter rettelse vil blive igangsat. Ny status torsdag eftermiddag den 13. juli 2017. 

Pr. 11. juli 2017
Vores IT udbyder SDC har nu lokaliseret fejlen og der arbejdes nu på, at fremfinde de køb fejlen har ramt. Herefter vil rettelse blive iværksat. Ny status onsdag eftermiddag den 12. juli 2017. 

Pr. 10. JULI 2017
Det er endnu ikke lykkes at få løst fejlen. Der arbejdes fortsat på en løsning. Ny status tirsdag eftermiddag den 11. juli 2017.

Pr. 7. juli 2017
Der er desværre fortsat fejl hos Nets og fejlen omfatter også SDC. Både Nets og SDC arbejder fortsat på at løse fejlen. Ny status mandag eftermiddag den 10. juli 2017.

Pr. 6. juli 2017
Nogle medlemmer oplever desværre, at der er trukket penge to gange for ét og samme køb. Nets er i gang med at finde ud af, hvad der er årsagen til problemet så vi kan få løst fejlen. Du kan følge status på fejlen på vores hjemmeside og facebook, hvor vi også vil fortælle når problemet er løst.