CBS-undersøgelse

Danmarks bedste kundeklub

Forbrugsforeningen blev for 5. gang kåret som Danmarks bedste kundeklub. 

Denne gang blandt de 162 klubber som findes herhjemme. Det er CBS som står bag analysen ’Loyalitet i turbulente tider’ fra marts i år, hvor de fokuserer på de 20 største klubber. Analysen og dens resultater er udkommet som bog, men resultaterne findes også online som supplement til bogen. 

Net Promotor Score

1. Forbrugsforeneningen med en NPS på 43,2 (57,2% Promoters, 28,8% passive og kun 14%detractors) 

Net Promoter Score

Her fik vi førstepladsen med en score (NPS 43,2) der næsten er det dobbelte af hvad den er på 2. pladsen (NPS 23,9). Vi er mest glade for at vi er dem der har markant flest ’Promoters’ og absolut færrest ’Detractors’.


Aktive medlemmer læs mere her

Loyalitet/Køber oftest – og køber nyt læs mere her

Oplevelse og betydning læs mere her