Testimonials - Det mener partnere

Brug af cookies på Forbrugsforeningen.dk

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Denne information kan deles med tredjepart.

Læs mere om cookies

Det mener partnere

Vi har spurgt vores partnere, hvad de mener om samarbejdet med Forbrugsforeningen. Her kan du læse nogle af de tilbagemeldinger, vi har fået.

 

”Hos QuickPot har vi samarbejdet med Forbrugsforeningen i mere end 12 år og har fortsat vækst år for år. Dette lange samarbejde bunder i en aftale, som efterlader et godt bidrag på bundlinien.” 

Steen Haugaard Fransen, adm. direktør i QuickPot

”Forbrugsforeningen er den eneste kundeklub der virker på tværs af leverandører og brancher” 

Michael Norden, adm. direktør i UNO-X

”RetNemt.dk har i en årrække samarbejdet med Forbrugsforeningen om levering af måltidskasser med bonus til foreningens medlemmer. For
RetNemt.dk har det fra starten været vigtigt at samarbejdet fungerer så enkelt og smidigt som muligt. Omsætningen er støt steget år for år
og medlemmernes gennemsnitlige basket er større end hos vores øvrige kunder.” 

Klaus Toft, adm. direktør i RetNemt.dk 

”Vi har samarbejdet med Forbrugsforeningen siden 1974 og betragter Forbrugsforeningens medlemmer "som vores egne". I modsætning til
andre virksomheder, der bruger egne og betydelige ressourcer på loyalitetsprogrammer, har vi valgt at satse enstrenget og helhjertet på et
samarbejde med Forbrugsforeningen. Det er et setup, der er omkostningseffektivt og som har effekt overfor kunderne! Og så virker det bare i butikken. 
 
Det er et samarbejde, der udvikler sig positivt for begge parter og hvor der er en åben og direkte dialog om markedsføringsaktiviteter og 
resultater af de hidtidige. Samtidig er de forsøgsvise afstikkere med andre loyalitetsprogrammer, som vi gennem tiden har forsøgt os med, 
gået i sig selv igen – enten fordi de ikke gav effekt, var komplicerede at benytte i butikken eller ganske enkelt ikke var holdbare.
Forbrugsforeningen er i alle henseender en positiv og holdbar konstruktion.
 
Jeg plejer at sige at Forbrugsforeningens har Danmarks bedste kunder samlet som medlemmer. Og så enkelt er det. De er loyale, og
medlemmerne bidrager med en høj købsfrekvens og en højere gennemsnitspris end gennemsnitskunden i vores butikker.
 
Vi er stolte over at have leveret sko, støvler og sandaler til Forbrugsforenings medlemmer siden 1974 og over at samarbejdet ”i familien” 
fortsat er i positiv udvikling.
 
Jeg uddyber gerne ovenstående ved en direkte opringning på 40 41 38 83.” 

Jan Wentzel, adm. direktør i PAW SKO

PAW sko

”Jeg har arbejdet med Forbrugsforeningen og andre loyalitetsprogrammer både i mit virke hos Smyril Line og tidligere hos Folkeferie. Ingen
tvivl om at Forbrugsforeningen med deres integrerede løsninger og unikke koncept er tifold bedre end de øvrige på markedet.”
 

Karina Svane, Skandinavisk markedschef i Smyril Line
 

”Vi har i Call me samarbejdet med Forbrugsforeningen i mange år, og det har i alle årene været et yderst frugtbart samarbejde, både i
forhold til at få nye kunder, men i særdeleshed at fastholde de eksisterende, som er utrolig vigtigt for en virksomhed som Call me og
telebranchen generelt. Medlemmerne hos Forbrugsforeningen er utrolig loyale, og forbliver kunder i mange år og en hel del længere tid end
andre kunder, hvilket har medført at vi har kunne sænke den generelle kundeafgang med vores samarbejde.

Forbrugsforeningen har også haft den bedste loyalitet blandt vores øvrige samarbejdspartnere hvilket fortæller ret meget om deres
medlemmer. Foruden kundefastholdelse har Forbrugsforeningen også en lang række spændende marketingsmuligheder, hvor det er muligt at markedsføre sine produkter overfor en stor medlemsbase, der udviser stor opmærksomhed. Og det er tilmed til nogle yderst attraktive
priser. Hvis man ønsker et værktøj til kundefastholdelse og en ny marketingskanal til at anskaffe nye kunder, så kan jeg kun anbefale at
man kigger nærmere på Forbrugsforeningen, eller tager en snak med Peter Nyrop om de spændende muligheder.”
 

Kenneth Palm, Online Partner Manager & Marketing Specialist i Call me fra februar 2012 til september 2017