Har du haft en utilfredsstillende oplevelse hos en af vores samarbejdspartner (butik/webshop), kan du udfylde denne formular.
Ris og Ros
Hvis du har forslag til forbedringer, kan du give os besked her.
Hvis du fortsat er uenig eller utilfreds
Hvis du herefter vurderer, at det ikke har været muligt at finde en tilfredsstillende løsning, kan du henvende dig til:
Medlemschef: Birte Leo-Hansen
IT-ansvarlig: Bjarke Rygaard
Markedschef: Peter Nyrop
I din henvendelse bedes du beskrive forløbet, og hvad klagen går på. Husk også at oplyse dine kontaktoplysninger.
Ønsker du at klage?
Har du forsøgt ovennævnte, men stadig er uenig eller utilfreds med resultatet, har du mulighed for at klage til Forbrugsforeningens klageansvarlige på klageansvarlig@fbf.dk
Klagemulighed uden for Forbrugsforeningen
Afviser Forbrugsforeningens klageansvarlige din klage, eller er du utilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til EU-kommissionens online klageportal. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Forbrugsforeningens mail-adresse: klageansvarlig@fbf.dk.
Siden er sidst redigeret: 25-09-2018