Spørgsmål, ros og klager

Brug af cookies på Forbrugsforeningen.dk

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Denne information kan deles med tredjepart.

Læs mere om cookies

Spørgsmål, ros og klager

Den direkte dialog er ofte den bedste. Hvis du er utilfreds med noget i forbindelse med dit medlemskab, så kontakt os på 33 18 86 00 eller på mail til fbf@fbf.dk.
Det kan jo være, at der er tale om fejl eller en misforståelse, som nemt kan rettes.

Har du haft en utilfredsstillende oplevelse hos en af vores samarbejdspartner (butik/webshop), kan du udfylde denne formular

Ris og Ros

Hvis du har forslag til forbedringer, kan du give os besked her

Hvis du fortsat er uenig eller utilfreds

Hvis du herefter vurderer, at det ikke har været muligt at finde en tilfredsstillende løsning, kan du henvende dig til:

Medlemschef: Birte Leo-Hansen 
IT-ansvarlig: Bjarke Rygaard
Markedschef: Peter Nyrop

I din henvendelse bedes du beskrive forløbet, og hvad klagen går på. Husk også at oplyse dine kontaktoplysninger.

Ønsker du at klage?

Har du forsøgt ovennævnte, men stadig er uenig eller utilfreds med resultatet, har du mulighed for at klage til Forbrugsforeningens klageansvarlige på klageansvarlig@fbf.dk

Klagemulighed uden for Forbrugsforeningen

Afviser Forbrugsforeningens klageansvarlige din klage, eller er du utilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til EU-kommissionens online klageportal. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Forbrugsforeningens mail-adresse: klageansvarlig@fbf.dk.

Siden er sidst redigeret: 25-09-2018