Billige restauranter uden kompromis | Forbrugsforeningen

Billige restauranter uden kompromis

Det er ingen kunst at finde billige restauranter, men skal det samtidig være lækker madoplevelse, så er det straks sværere. Her får du et tip til, hvordan du finder de restauranter, hvor du får value for money. Der, hvor du gør et godt køb, hver gang du fx vil spise en billig brunch.

Når du betaler med Forbrugsforeningskortet får du bonus på mange caféer og restauranter i hele landet. Hvis du kun søger efter billige restauranter, er det ikke sikkert, at du får mest for dine penge. Det er langt mere attraktivt, at spise de steder du har lyst til, men få det til billigere penge.

Sådan får du billig brunch

Brug Forbrugsforeningskortet så kan du nyde en billig brunch, uden at have brugt tid på at lede efter billige brunchsteder på nettet. Du får bonus på hele regningen – også drikkevarer. Du har sikkert prøvet, at blive lokket af en billig brunch, der viser sig at være uden kaffe og juice, og så er det alligevel ikke så billigt.

Spis billigt uden at gå på kompromis

Ikke alle billige spisesteder tilbyder lige spændende menuer. Nogle steder kan man godt smage, at det ikke er de bedste råvarer, der anvendes. Hvis du stiler højere end importerede grøntsager og frossen fisk, så find en god kvalitetsrestaurant blandt dem der samarbejder med Forbrugsforeningen.

På restauranten vælger du frit fra kortet, der er ingen begrænsninger for dig, fordi du betaler med Forbrugsforeningskoret, ligesom du får samme service, som alle andre gæster. Den eneste forskel er, at du får ca. 10% af regningens beløb tilbage på din konto. På den måde bliver mange spisesteder pludselig til billige restauranter for dig, som er medlem af Forbrugsforeningen.

Bonus på både eksklusive og billige restauranter

Med Forbrugsforeningskortet er du uanhængig af timetilbud, deals med begrænsninger og klippekortsordninger, men du opnår stadig rabat på både gourmetrestauranter, pizzeriaer og caféer. Vi kalder det bonus, fordi du i første omgang betaler det fulde beløb, og senere får sat bonus ind på din konto.

Forbrugsforeningen har aftaler med flere end spisesteder i hele landet. Her finder du både billige restauranter og mere eksklusive spisesteder. Du får 7-12% bonus på hele regningen, uanset om du bestiller en brunch eller en fire-retters a la carte med vinmenu.

Så meget kan du spare om året

Der er ingen begrænsning på, hvor ofte du må bruge dit Forbrugsforeningskort. Du kan købe morgenmad og kaffe hos bageren hver morgen, hvis du har lyst til det - eller snuppe en billig brunch på caféen.

Det er de færreste, der spiser ude hver dag. Men lad os tage et eksempel, hvor du spiser brunch en gang om måneden med hele familien for 600,- kr. og går ud og spiser på restaurant med din kæreste eller veninde en gang om måneden for 1.000,-. Det bliver til 19.200,- kr. på et år. De fleste spisesteder giver 10% bonus, og du får dermed 1.920,- kr. sat ind på din konto, når vi kommer til december.

Og den bonus er kun optjent på at spise ude! Forbrugsforeningskortet kan bruges i 4.500 butikker fordelt på 150 brancher, så der er rig mulighed for at optjene meget mere bonus på et år.

Siden er sidst redigeret: 04-10-2018