Online Shopping

KØBSPERIODER

Se købsperioderne

Købsperioderne afsluttes altid den 8. sidste hverdag i måneden. De køb du foretager til og med 8. sidste hverdag i måneden bliver opkrævet og skal betales den 1. hverdag i den efterfølgende måned.
Forbrugsforeningskort

KREDITFORHØJELSE

Kreditforhøjelse

Du har altid mulighed for at ansøge om forhøjelse af dit kreditmaksimum, blanketten finder du under Selvbetjening. Du kan søge om forhøjelse af kreditmaksimum op til 40.000 kr.
Udregning

TILMELD BETALINGSSERVICE

Betalingsservice

Tilmeld Forbrugsforeningen til Betalingsservice, så bliver betalingen for dine køb automatisk trukket den 1. hverdag i måneden og du sparer det månedlige gebyr for manglende tilmelding.
Konto og pinkode

KORT OG KODE

Kort og kode

På Mit FBF kan du spærre dit kort og se din pinkode. Pinkoden finder du ved at klikke på Medlemskonto i menuen øverst til venstre og derefter vælge Kortoversigt. Klik på knappen "Vælg" under kortet  og vælg Vis pin.