Bonus på TDC Fastnet

YouSee Fastnet (tidligere TDC)

Som medlem af Forbrugsforeningen kan du få 6% bonus på din almindelige
fastnet telefonregning fra YouSee (tidligere TDC)

Har du YouSee fastnet kan du få bonus på:

• Telefonabonnement og samtaler
  • FamilieFordel
  • TeleTid
  • Bredbånd
  • ADSL Serviceaftaler

Du får bonus af det fulde fakturabeløb på den almindelige fastnet telefonregning fra YouSee. TV-pakker, som inkluderer tv, bredbånd og/eller mobil telefoni samt regninger, der sendes særskilt fra andre dele af koncernen er ikke omfattet af bonusaftalen.

Hvem kan få bonus?
Alle medlemmer af Forbrugsforeningen kan få bonus på deres telefonregning fra YouSee fastnet. Er du medlem, og står telefonen ikke i dit navn, men i din ægtefælles, samlevers eller dit hjemmeboende barns navn, kan du stadig få bonus – også selv om de ikke har husstandskort.

Sådan tilmelder du dig.

Er du allerede kunde hos YouSee fastnet, så kan du udfylde ansøgningen under menupunktet Selvbetjening. Gå ind under punktet "øvrige"  og fold YouSee fanen ud. Klik på knappen "ansøg".  YouSee fastnet sender en bekræftelse på tilmeldingen.

Du kan optjene bonus fra og med den første faktura, du modtager, efter du har fået en bekræftelse fra YouSee fastnet. På fakturaen vil der stå, at betaling sker via Forbrugsforeningen. Du bliver således ved med at modtage de sædvanlige fakturaer fra YouSee fastnet- kan også modtages via e-Boks - men med en tekst på fakturaen der fortæller, at regningen betales gennem Forbrugsforeningen. Regningen vil blive bogført på din konto i Forbrugsforeningen den 8. sidste bankdag i den måned, fakturaen er dateret. Betalingen sker så på samme måde, som dine andre køb gennem Forbrugsforeningen.

Er du ikke kunde hos YouSee fastnet, skal du først flytte dit abonnement. Det gør du ved at henvende dig til YouSee fastnet på tlf. 70 70 30 30 eller via yousee.dk. Når abonnementet er flyttet til YouSee fastnet, kan du tilmelde dig bonusaftalen hos Forbrugsforeningen. Og så er det ellers blot at gribe røret eller gå på nettet og begynde at optjene bonus.

Du kan ikke tilmelde dig bonusaftalen hvis:

• Du er omfattet af en anden rabataftale. På lige fod med alle andre køb gennem Forbrugsforeningen, kan to rabatordninger ikke kombineres. Derfor kan du heller ikke tilmeldes bonusaftalen med YouSee fastnet, hvis du i forvejen er omfattet af en anden rabataftale – f.eks. gennem en boligforening. Bonusaftalen omfatter ikke kunder, der har fast aftale med en anden operatør eller et andet teleselskab og derfor udelukkende betaler abonnement og tjenester til YouSee Fastnet.
  • Du kan altid flytte dine samtaler til YouSee fastnet ved at ringe til YouSee på 70 70 30 30 eller ved at besøge YouSees hjemmeside.
  • Du har erhvervsprodukter fra TDC Erhverv, som faktureres på din private fastnet telefonregning. Du er i restance hos YouSee eller Forbrugsforeningen. Medlemmer, der er i restance med deres betalinger til YouSee fastnet eller Forbrugsforeningen kan ikke tilmeldes bonusaftalen.

Sådan kommer du godt i gang

1. Udfyld tilmeldingen under menupunktet Selvbetjening. Gå ind under punktet "øvrige"  og fold YouSee fanen ud. Klik på knappen "ansøg".
  2. Så tilmelder vi dig aftalen og giver YouSee fastnet besked.

Dit abonnement hos YouSee fastnet ændrer sig ikke, og alle forespørgsler skal fortsat rettes til YouSee fastnet's kundeservice på telefon 70 70 30 30. Spørgsmål om tilmelding til bonusaftalen skal rettes til Forbrugsforeningen på telefon 33 18 86 00.