Telefoni og bredbånd | Forbrugsforeningen

Bonus på telefoni og bredbånd

Som medlem af Forbrugsforeningen kan du få bonus på telefoni og bredbånd hos Telebonus, Duka og YouSee Fastnet.

Vi bruger allesammen telefoni og bredbånd på vores smartphones, computere eller iPads. Få bonus på abonnement og mobile enheder med Forbrugsforeningen hos:

Telebonus

Fastnettelefoni, mobiltelefoni, fastnet bredbånd og mobilt bredbånd med 15% bonus. Se mere på Telebonus.dk

Duka

Duka tilbyder mobiltelefoni med 7% bonus. Abonnementet Dukatale er med 4G-netværk fra Telia. Se mere på dukapc.dk

YouSee fastnet

Fastnettelefoni og fastnetrelaterede produkter fra YouSee fastnet herunder: Telefonabonnement og samtaler, Samtale Family, TeleTid, Bredbånd ADSL og Serviceaftaler.

Du får bonus af det fulde fakturabeløb på den almindelige fastnet telefonregning fra YouSee.
TV-pakker, som inkluderer TV, bredbånd og/eller mobil telefoni samt regninger, der sendes særskilt fra andre dele af koncernen er ikke omfattet af bonusaftalen.

Sådan tilmelder du dig.

Er du allerede kunde hos YouSee fastnet, så udfyld "Tilmelding til bonusaftale" og tryk send. YouSee fastnet sender en bekræftelse på tilmeldingen.

Du kan optjene bonus fra og med den første faktura, du modtager, efter du har fået en bekræftelse fra YouSee fastnet. På fakturaen vil der stå, at betaling sker via Forbrugsforeningen. Du bliver således ved med at modtage de sædvanlige fakturaer fra YouSee fastnet. Regningen vil blive bogført på din konto i Forbrugsforeningen den 8. sidste bankdag i den måned, fakturaen er dateret. Betalingen sker så på samme måde, som dine andre køb gennem Forbrugsforeningen.

Du kan ikke tilmelde dig bonusaftalen hvis:

• Du er omfattet af en anden rabataftale. På lige fod med alle andre køb gennem Forbrugsforeningen, kan to rabatordninger ikke kombineres. Derfor kan du heller ikke tilmeldes bonusaftalen med YouSee fastnet, hvis du i forvejen er omfattet af en anden rabataftale – fx gennem en boligforening. Bonusaftalen omfatter ikke kunder, der har fast aftale med en anden operatør eller et andet teleselskab og derfor udelukkende betaler abonnement og tjenester til YouSee Fastnet.

• Du har erhvervsprodukter fra TDC Erhverv, som faktureres på din private fastnet telefonregning. Du er i restance hos YouSee eller Forbrugsforeningen.

Sådan kommer du godt i gang

1. Udfyld tilmeldingen

2. Så tilmelder vi dig aftalen og giver YouSee Fastnet besked.

Dit abonnement hos YouSee fastnet ændrer sig ikke, og alle forespørgsler skal fortsat rettes til YouSee fastnet's kundeservice på telefon 70 70 30 30. Spørgsmål om tilmelding til bonusaftalen skal rettes til Forbrugsforeningen på telefon 33 18 86 00.