Ændringer i Call me aftale

Call me stopper - Telebonus står klar

Call me stopper aftalen med Forbrugsforeningen. Eksisterende kunder optjener fortsat bonus på deres abonnement, men der er lukket for nytegninger fra den 31. august 2018. Telebonus er klar med identiske abonnementer og 15% bonus.

Call me har efter 10 års samarbejde opsagt aftalen. Forbrugsforeningen har dog indgået en aftale om, at medlemmer med abonnenter hos Call me kan fortsætte med at få bonus på 5%, men at al nytegninger ikke er muligt efter den 31. august 2018.

Telebonus er et godt alternativ

Hos Telebonus kan du kan få nøjagtig de samme abonnementsvilkår (som Call me tilbød pr. 20. juni 2018) – men med 15% bonus.

Telebonus er udelukkende for Forbrugsforeningens medlemmer. Telefonien foregår via TDC, der er operatør og har Danmarks bedste net (nr. 1 i test). Ved at skifte til Telebonus, får du derfor et bedre mobilnet, større bonus og mulighed for at vælge blandt flere abonnementspakker. Du beholder dit gamle nummer, hvis du ønsker det, og det er gratis at skifte. Derudover giver Telebonus første måned gratis. Du kan skifte abonnement på skiftnu.telebonus.dk.

Betaler du for meget?

Det er ikke ualmindeligt at telekunder betaler for mere, end de har brug for. Langt de fleste bruger under 5 timers taletid om måneden og under 1 GB data, hvilket kan klares med et af de billigste abonnementer. Mange betaler for langt mere, fordi man glemmer, at man benytter wi-fi derhjemme, på arbejdspladsen og mange andre steder og fordi man af frygt for at få en stor ekstra regning, vælger at betale for noget man tror man har brug for.

Benyt anledningen til at tjekke, om du benytter et for stort og dermed dyrt abonnement. Du kan let tjekke dit dataforbrug på din mobile enhed, typisk finder du det under ’Indstillinger’ og ’Dataforbrug’.