FBF - oplevelser i efteråret

Efterårsferie med bonus

Efterårsferien vrimler med oplevelser for hele familien. Med Forbrugsforeningskortet får du bonus på fx oplevelser
eller en tur i diverse forlystelsesparker. Mange af vores partnere har yderligere bonus eller rabat, så læs med her.

Forlystelsesparkerne åbner i efterårsferien

Oplev gys og gru i BonBon-Land med 5% bonus. Husk at du i BonBon-Land også kan bruge Forbrugsforeningskortet i parkens caféer, og få bonus på fx kaffe eller is.

Årets NYHED! Bakken byder på sjove oplevelser og gratis underholdning for hele familien fra 12. til 21. oktober 2018 får du dobbelt bonus (18%) på turbånd.

Høstfest i Fårup Sommerland er noget helt særligt. Skoven er klædt i varme efterårsfarver, og alle ni dage kan du opleve en masse spændende aktiviteter for alle aldre. Køb billetterne i webshoppen og få 9% bonus.

Uhyggelig Halloween-efterårsferie i Jesperhus Feriepark med 9% bonus. Skær græskar, kør i spøgelsestog, mød ægte pirater, ta' på aftentur i Junglen, se Halloween-HugoShow og mød Dr. Træls! Lige nu får du 700,- kr. i rabat og 9% bonus. Bestil senest den 7. oktober 2018 og brug rabatkode: 1847.

Efterårsferiens musicals og shows

Musical og Halloween i Tivoli. Ta’ børnene med i Tivoli i efterårsferien og oplev Eventyrteatrets familiemusical ”Den Magiske Maske” – et morsomt eventyr om den unge Kong Christian 7. og hans ”hemmelige venner”, der er usynlige for alle andre. Du får 9% bonus på billetterne til Eventyrteateret. Fri adgang til Halloween i Tivoli på spilledagen.

Nyt show i Cirkusbygningen 'URBAN NIGHTS'. Forkæl dig selv og dine venner, kolleger eller familie med en storslået oplevelse! Hos Wallmans i Cirkusbygningen vil I blive underholdt og forkælet af de tusindvis af indtryk, som aftenen byder på.  Lige nu kan du få 10% rabat + 10% bonus på storslået show (kategori A–B), udsøgt 4-retters middag (Wallmans menu eller Vegetar menu) & festlig natklub! Udvalgte datoer i uge 41, 42 og 43. Se udvalgte datoer her

Ud at spise i efterårsferien

Uanset om du er til bøffer eller burger, er der mange muligheder for at spise ude med bonus. Fx får du 10% bonus hos Café A, Dalle Valle og Café Vivaldi! Se de mange andre restauranter og caféer, der giver bonus her.

Efterårsferiens underholdning i shoppingcentrene

Efterårsferien et af de tidspunkter på året, hvor storcentrene frister med masser af børneunderholdning. I kan fx opleve LEGO universet med Lego Ninjago og Lego Friends i Rødovre Centrum, besøge Pirat-Legelandet på Kurts Torv i Næstved Storcenter eller komme til Dino-dage i StorCenter Nord, Århus, hvor 10 livagtige dinosaurer er udstillet. Det er værd at undersøge, hvad dit lokale shoppingcenter har på programmet i efterårsferien.

Du kan handle med Forbrugsforeningskortet og få bonus i stort set alle shoppingcentre. Se listen over butikker, hvor du får bonus

Film, popcorn og biografhygge i efterårsferien

Der er tradition for premierer på nye familiefilm op til efterårsferien. I år kan du se disse film:

Smallfoot - den afskyelige snemand: En Warner Bros animationsfilm om yetien Migo, der tror på, at mennesker eksisterer selvom hans samfund hævder, at det ikke er sandt. Premiere: 4. oktober 2018

Jacob og Peter Plys: Walt Disneys bud på efterårets familiefilm - filmen handler om drengen Jakob, der nu er blevet voksen og Peter Plys. Premiere den 11. oktober 2018.

Vildheks: Familiefilmen 'Vildheks' er baseret på Lene Kaaberbøls bogserie af samme navn. Forfatterinden har tidligere fået filmatiseret sin roman Skammerens datter. Premiere den 11. oktober 2018.

I disse biografer får du bonus. Ellers kan du købe et biograf-gavekort til flere end 60 biografer landet over hos sendentanke.dk og få 5% bonus.

Siden er sidst redigeret: 24-09-2018