FBF - Cirkus

Cirkus Arena

Book billetter på tlf. 40300102 (man-fre kl. 15-17 og lør-søn kl. 12-14) og oplys at du er medlem af Forbrugsforeningen.
Betal billetterne med dit Forbrugsforeningskort, når du henter dem i Cirkus Arenas billetkontor foran teltet. Så får du 9% i bonus.

Cirkus Arena fejrer 65 års jubilæum med et storslået familieshow, som kommer rundt i hele Danmark. Bubber og Julie Berthelsen er i spidsen for festforestillingen Cirkus ifølge Bubber 2, og med sig har de smukke heste, duftende savsmuld og prisbelønnede verdensartister – dét er rigtig cirkus!

Træd ind i Cirkus Arenas splinternye cirkustelt, hvor Bubber og Julie præsenterer fortryllende jonglører, sjove klovnerier og vilde luftnumre. Oplev de dygtige trapezartister Flying Wulber, når de svinger højt oppe under teltdugen og flyver i hæsblæsende tempo fra trapez til trapez - endda med bind for øjnene.  Bliv blæst bagover af de imponerende robot-breakdansere, der kan bøje deres kroppe på de mest utænkelige måder, og oplev muskelbundterne Duo Costache som præsterer de vildeste ting med deres tænder, når de balancerer i luften på deres perch-stang.

Cirkus Arena

Mød også de sødeste hunde, og nyd Julie Berthelsens smukke sangstemme, der kæder det hele sammen i manegen. Der er lagt op til 2,5 times imponerende underholdning, der samler hele familien om en morsom og livsbekræftende oplevelse, når Cirkus Arena besøger 75 danske byer i 2022.

Turné fra 1. april til 7. august. Hele turnéplanen kan ses her

Specialtilbud til dig

Du får bonus på alle terrasse- og parketbilletter, når du betaler med Forbrugsforeningskortet - gælder alle Cirkus Arenas forestillinger i 2022.

Book billetter på tlf. 40 30 01 02 (man-fre kl. 15-17 og lør-søn kl. 12-14) og oplys at du er medlem af Forbrugsforeningen.

OBS. De reserverede billetter skal senest afhentes 30 min. før forestillingens start, ellers kan de reserverede billetter blive frigivet til andre kunder.