Prisstigninger

Spar penge på det du alligevel køber

Vidste du, at der findes et dansk betalingskort, som giver dig penge tilbage når du handler?

Du har sikkert også mærket, at næsten alting er blevet dyrere i den seneste tid. Der er rekordhøj inflation i Danmark, energipriserne har fået et ordentligt hak opad, og selv i det billigste supermarked er der nu lagt et par kroner eller mere på mange af de varer, der plejer at være et godt bud på billig mad. Det samme gælder i ellers billige netbutikker. Man kunne godt ønske sig et trick, der kunne gøre priserne inflationsneutrale. Og heldigvis er der et indkøbsfællesskab, som hjælper med lige præcis det.

Der findes faktisk en type rabatkort, som giver dig fordele udover det sædvanlige: Når du er medlem af Forbrugsforeningen, får du nemlig medlemsrabat som bonus i 4.000 butikker og webshops.

Sådan fungerer det
Når du bruger dit kort fra Forbrugsforeningen, betaler du i første omgang hele beløbet for de varer, du køber. Altså fuldstændig ligesom ethvert andet betalingskort. MEN bagefter sætter vi en bonus (typisk 9-10% af købsbeløbet) tilbage ind på din konto. Der er altså tale om rigtige penge, som hjælper med at gøre priserne inflationsneutrale, og ikke et eller andet pointsystemer, som du kan bytte til varer, du måske ikke engang selv vælger.

Bonus fra Forbrugsforeninger er kontante kroner til dig. Du kan hæve dem fra din konto en gang om året, og bruge dem fuldstændig som du selv vil. Og hvis dine yndlings webshops, eller et par gode butikker du har fundet, har tilbud og rabatter, får du selvfølgelig også bonus af det, du køber de nedsatte varer for.

Du får også bonus på større køb. Fx dine næste spændende, og måske ovenikøbet billige, rejser. Også her bestemmer du selv. Det kan være flyrejse, camping, charterrejse, pakkerejser eller hvad du nu foretrækker.

Prøv gratis det første år
Du får altså bonus på alt det, du alligevel køber. Din bonus bliver sat ind på din konto som rigtige kroner, du kan bruge som du vil. Og det bliver bedre endnu, for du kan prøve kvit og frit som medlem i et helt år.

Overblikket følger også gratis med. I Forbrugsforeningens app får du nemt et overblik over, hvor du får bonus i 4000 webshops og butikker. Der er nok at vælge imellem: Billige restauranter, billig brunch, billige briller, byggemarkeder, tandlæger, tankstationer, cykelsmede, biografer og meget mere. Ofte til inflationsneutrale priser.

Skal du være med og have bonus?

Om Forbrugsforeningen

Forbrugsforeningen er Danmarks største indkøbsfællesskab. Vi har eksisteret siden 1886, og har alene de seneste 10 år givet mere end 2 mia. kroner tilbage til vores medlemmer i bonus.

Det eneste krav for at være med hos os og få alle fordelene er, at du også er være medlem af en fagforening i et af de organiserede fagforbund.

Siden er sidst redigeret: 08-07-2022