Medlemstilbud og ekstra bonus

Du får altid bonus, når du betaler med Forbrugsforeningskortet i de butikker, der samarbejder med os. Derudover får du i perioder ekstra medlemstilbud og forhøjet bonus. Se de aktuelle tilbud her!

Medlemstilbud og ekstra bonus

20% rabat og 6,5% bonus på Saxo Premium

Med Saxo Premium kan du læse og lytte til tusindvis af e- og lydbøger i Saxos app, eller købe bøger med stor rabat og fri fragt på Saxo.com. Resten af året får du som medlem af Forbrugsforeningen Saxo Premium til 79,- kr. pr. måned (normalpris 99,- kr. pr. måned). Betal for dit Forbrugsforeningskort, så får du også 6,5% bonus.

10% rabat og 10% bonus på Wallmans middag og show

Oplev Wallmans nye show Carnival, imens du nyder en 4-retters middag.  Tilbuddet med 10% rabat gælder show i kategori A og B (øvre og nedre) med Wallmans menu (eller vegansk) i disse dage: 11., 17., 18., 19., 24. og 25. oktober 2019. Betal for dit Forbrugsforeningskort, så får du også 10% bonus.

Dobbelt bonus på Bakken = 18%

Fra den 12. - 20. oktober 2019 får du dobbelt bonus, når du køber turbånd på Bakken og betaler med dit Forbrugsforeningskort. (Normal bonussats er 9%).

Ekstra bonus hos Jupiter Ekstra Cykler = 13%

I perioden fra den 2.-30. september får du 13% bonus, når du køber cykler og cykeludstyr i butikkerne hos Jupiter Ekstra Cykler. (Du får normalbonus 9% i webshoppen).

Dobbelt bonus hos Paw Sko = 18%

I perioden den 6. til den 15. september 2019 får du 18% bonus, når du handler hos Paw Sko og betaler med dit Forbrugsforeningskort. (Normal bonussats er 9%).

Dobbelt bonus i Meat Market = 4%

Meat Market i Glostrup holder Høst Marked fredag den 20. september med gode tilbud og masser af smagsprøver på fx bøffer, pølser, vin og brød. I perioden fra den 19.-21. september får du 4% bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort i butikken. (Normal bonussats 2%).

Medlemstilbud: 10% rabat og 9% bonus hos H.W. Larsen

H.W. Larsen har et enormt udbud af skarpe knive og andet køkkengrej. Fra den 2.-30. september får du 10% rabat, når du bruger rabatkoden FBF2019 på hwl.dk og i butikkerne i Brøndby og København. Betal med Forbrugsforeningskortet, så får du også 9% bonus.

Medlemstilbud: City Singler med rabat og 8% bonus

Forpremiere på City Singler den 17. september i Glassalen i Tivoli. Medlemspris fra 329,- kr. til 411,- kr. (Normalpris fra 388,- kr. til 498,- kr.). Betal med Forbrugsforeningskortet, så får du også 8% bonus.

Medlemstilbud: Efterårscruise med 532,- kr. rabat og 5,5% bonus

Tilbuddet inkluderer 2 nætters cruise med DFDS fra København til Oslo t/r, 2 x aftenbuffet med 1 drik, 2 x morgenbuffet, bus til Holmenkollen med entre til skimuseum og hopbakke, frokost og kaffe med kage på den berømte Frognerseteren restaurant, bus til Operaen, entre og guidet rundvisning i operaen. Afrejse:

4.-6. oktober medlemspris 1.898,- kr. pr. person.
25.-27. oktober medlemspris 1.898,- kr. pr. person.
27.-29. oktober medlemspris 1.598,- kr. pr. person.

Betal med Forbrugsforeningskortet, så får du også 5,5% bonus. Læs mere i F-Bladet.

Medlemstilbud: Spies Yogarejse til Gran Canaria med 4% bonus

Tilbuddet inkluderer: Flyrejse t/r, mad om bord på flyet, 20 kg bagage, Bus fra lufthavn til hotel t/r, delt dobbeltværelse med balkon eller terrasse, morgenmad og yogaundervisning. Afrejse:

20. november kl. 7.40 fra København
20. november kl. 7.45 fra Billund

Medlemspris fra 7.963,- kr. pr. person.

Betal med Forbrugsforeningskortet, så får du også 4% bonus. Læs mere i F-Bladet.

Medlemstilbud: Ophold med oplevelser med 9% bonus

Small Danish Hotels tilbyder hotelophold med portvin, vildt og koncert til medlemspris.

Portvinsaften i Hillerød: 5-retters menu med 6 udvalgte portvine, overnatning og morgenbuffet 1.095,- kr. pr. person.
Portvinsaften i Billund: 3-retters menu, smagning af 8 portvine, overnatning og morgenbuffet 995,- kr. pr. person.
Vildtaften i Odense: 5-retters vildtmenu og aftenkaffe, overnatning og morgenbuffet 745,50 kr. pr. person.
Koncertophold i Ringkøbing: Billet til Lis Sørensen i Vesterhavs Hallen, 2-retters menu, overnatning og morgenbuffet 1.089,- kr. pr. person.

Betal med Forbrugsforeningskortet, så får du også 9% bonus. Læs mere i F-Bladet.