Medlemstilbud og ekstra bonus

Du får altid bonus, når du betaler med Forbrugsforeningskortet i de butikker, der samarbejder med os. Derudover får du i perioder ekstra medlemstilbud og forhøjet bonus. Se de aktuelle tilbud her!

20% rabat og 6,5% bonus på Saxo Premium

Med Saxo Premium kan du læse og lytte til tusindvis af e- og lydbøger i Saxos app, eller købe bøger med stor rabat og fri fragt på Saxo.com. Resten af året får du som medlem af Forbrugsforeningen Saxo Premium til 79,- kr. pr. måned (normalpris 99,- kr. pr. måned). Betal for dit Forbrugsforeningskort, så får du også 6,5% bonus.

17% rabat og 17% bonus på ferieboliger

Book en af Forbrugsforeningens ferieboliger ved Vesterhavet (Grønnestrand åbent til og med oktober 2019) eller i Marielyst på Falster (Østervang - åbent hele året). Tilbuddet gælder ophold fra den 4. oktober til den 30. januar 2020 og gælder kun nye bookinger.

Dobbelt bonus hos JEWLSCPH = 20% bonus

Du får dobbelt bonus fra den 12. - 19. november 2019, når du køber smykker på jewlscph.dk og hos JEWLSCPH i København eller Århus.

Gave fra DFDS: JuleCruise til Oslo 0,- kr.

DFDS takker for et godt år med mange gæster, og giver Forbrugsforeningens medlemmer et JuleCruise til 0,- kr. på udvalgte dage frem til jul. Læs mere og bestil her