Få rabat på Forbrugsforeningens feriebolig i Lalandia Rødby | Forbrugsforeningen

Lalandia i Rødby

Feriebolig til otte personer i Lalandia, Rødby. Med i opholdet er badebilletter til Lalandia Aquadome.

Lalandia Rødby

Når du lejer den nye feriebolig til otte personer, får du samtidig badebilletter til Lalandia Aquadome. Der er også skøjtebaner, skibakke og klatrevæg, minigolf, restauranter, butikker og bowlingbane. En masse for både børn og voksne.

Det er et virkelig flot og velholdt hus i topklasse på Golfbanevej - med en god beliggenhed i et roligt hjørne. Du er tæt på lille legeplads, tæt på Lalandia Centret og tæt på stranden.

Boligen har eget spabad og sauna, opvaskemaskine, vaskemaskine og tørretumbler, så alt er klart til en bekvem ferie. Huset indeholder et bryggers, et køkken og stueareal med store vinduer og dør ud til den sydvendte fliseterrasse. I stueplan har du desuden et stort soveværelse og et flot badeværelse med gulvvarme, bruseniche, spa og sauna.

På 1. sal er der to gode soveværelser med tre sovepladser i hvert plus et gæstetoilet. Hvad mere kan du ønske dig? Jo, sammen med boligaftalen i Lalandia følger der otte badebilletter til Aquadome, som du frit kan benytte.