Få rabat på Forbrugsforeningens egne Ferieboliger i Nordjylland - direkte til Vesterhavet ligger Grønnestrand | Forbrugsforeningen

Grønnestrand Feriecenter

Ved Jammerbugten i Nordjylland - direkte til Vesterhavet ligger Grønnestrand Feriecenter.

Grønnestrand indbyder til friluftsliv

Grønnestrand Feriecenter er et særdeles attraktivt mål for en rigtig familieferie. Ikke mindst på grund af beliggenheden direkte til Vesterhavet midt i den mest uberørte natur. Kilometervis af strand og strandeng, skov, slugter, plantager og lynghede giver uendelige udfoldelsesmuligheder – der bl.a. også tæller fiskeri i Grønnestrand Feriecenters private sø.

Alle 14 ferielejligheder er med diverse bekvemmeligheder og indeholder bl.a. et fuldt udstyret køkken med service svarende til det antal personer, som er bestem for ferielejligheden.

Foruden de private terrasser har Grønnestrand Feriecenter en stor fælles terrasse med grillplads midt i gården, en legeplads med gynger, sandkasse samt boldbaner med mål og basketballkurve.

Der forefindes ikke mulighed for bespisning på Grønnestrand Feriecenter.

Book din feriebolig her

Fælleshus Svinkløvhuset
Her er mulighed for at en stor familie eller vennekreds, ved reservation af fælleshuset Svinkløvhuset, kan hygge sig sammen. Der forefindes køkken, som er fuldt udstyret med service til 24 personer. Her er direkte udgang til haven fra opholdsrummet samt en hyggelig stue med brændeovn på 1. sal. Her er ligeledes bordtennis samt sauna.

Reservation af fælleshuset Svinkløvhuset sker ved henvendelse til inspektøren på Grønnestrand Feriecenter. Når Svinkløvhuset er udlejet kan faciliteterne ikke benyttes af øvrige gæster.

Prisen for leje af Svinkløvhuset er kr. 800,00 pr. dag. Der må under ingen omstændigheder være overnatning i Svinkløvhuset.

Desuden er der i den ene ende af fælleshuset vaskerum med vaskemaskine, tørretumbler og strygejern (dette kan altid benyttes).