Top banner

Velkommen

Velkommen til Forbrugsforeningens Ferieboliger

Du finder vores ferieboliger i: Marielyst på Falster, Lalandia i Rødby, Grønnestrand ved Vesterhavet, Islands Brygge i København, Lighthouse i Aarhus og Berlin

Booking af ledige perioder

Du har mulighed for at reservere og leje Forbrugsforeningens ferieboliger i Marielyst på Falster - i Fjerritslev ved Vesterhavet i Nordjylland - og i Berlin Centrum, Weidekampsgade og Islands Brygge tæt på København Centrum, Aarhus i Lighthouse samt Lalandia Rødby.

Du skal huske at angive din e-mail adresse ved bookningen, da du ellers ikke kan få lejebeviset tilsendt og foretage betaling, eller får mulighed for at få eventuelle statusmeddelelser, ændringer eller bekræftelse af din betaling. Check om din e-mail adresse allerede er registreret under "Min side", "Mine stamdata".

Betaling
Du betaler med dit betalingskort fra Forbrugsforeningen og optjener 12% i bonus på lejen af alle ferielejlighederne. Se betalingsbetingelser under Lejebetingelser.

Du finder dine bookinger og lejebeviser under "Min side", "Mine bookinger", hvor du også kan foretage betaling.

Sådan betaler du

Klik på "Betal nu" til højre, i billedet. Du bliver nu stillet videre til betalingsvinduet, hvor du skal indtaste kortnummer, udløbsmåned og -år samt cvc-kode. Herefter godkendes betalingen med MitID.

Et udvalg af vores ferieboliger

Vis alle