Disse oplysninger indsamler vi
fbf.dk indsamles oplysninger på forskellig vis; f.eks. når du tilmelder dig vores nyhedsbrev; F-Mail eller foretager en søgning på fbf.dk, men vi beder kun om de oplysninger, som er relevante for din henvendelse.

Eksempelvis bliver du bedt om at oplyse dit navn, din e-mail-adresse og andre kontaktoplysninger. Hvis oplysningen er obligatorisk for at kunne fortsætte, vil den være markeret med en * (stjerne).

De indsamlede oplysninger vil kun blive anvendt i forbindelse med, at vi kontakter dig som led i den generelle service over for dig som medlem og for at gøre det lettere for dig at bruge hjemmesiden og vores tjenester.

Nyhedsmail
fbf.dk har du som medlem mulighed for at vælge, om du ønsker at modtage vores F Mail og andre informationer om f.eks. nye funktioner og tjenester. Ved tilmeldelse modtager du information om nyheder fra Forbrugsforeningen og foreningens samarbejdspartnere. Ønsker du at blive slettet af mailinglisten igen, kan dette altid ske ved at framelde dig direkte, nederst i nyhedsbrevet.

Videregivelse af oplysninger
Som medlem af Forbrugsforeningen kan du være helt tryg ved brug af fbf.dk, idet medlemmers oplysninger alene kan videregives til tredjepart (så som foreningens samarbejdspartnere og/eller tilknyttede medlemsorganisationer), såfremt vi har indhentet udtrykkeligt samtykke fra dig, eller hvis videregivelse er påkrævet ved lov. Ved videre brug af hjemmesiden anses du som at have givet udtrykkeligt samtykke til videregivelse af oplysning.

Rettelse/opdatering af oplysninger
Hvis du ønsker at rette, opdatere eller på anden måde ændre de oplysninger, du har givet os, eller hvis du ønsker at gøre indsigelse mod vores behandling af disse oplysninger, kan du altid kontakte os.

Sikkerhed
Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre vores medlemmers personlige oplysninger, og på fbf.dk findes der sikkerhedsforanstaltninger, der har til formål at beskytte mod tab, misbrug og ændring af de oplysninger, vi har kontrol over.

Kontakt
Har du har spørgsmål vedrørende denne beskyttelse af personlige oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 33 18 86 00 eller fbf@fbf.dk

Siden er sidst redigeret: 11-12-2014